paaseieren

Ik wens iedereen een vrolijk pasen toe en laat de mannen maar goed naar de eitjes zoeken.
vrijdag pas mijn nod. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Hebben jullie ook wel eens het gevoel of gedachte dat het er nooit van komen zal?
Ik soms maar weet ook dat het wel kan anders was het een tijd geleden niet fout gegaan. Ga nog op mijn nod dag op vakantie ook. Ik hoop zo dat het weg blijft. Lijkt me wel mooi een kerstkindje. Nathalie hou je het nog uit?

Voor alle andere meiden in spanning heel veel succes.

Liefs jol.

Ik herken je gevoel, Jol! Ook al ben ik nog maar kort bezig, toch geloof ik niet dat er ooit 2 streepjes op een zwangerschapstest kunnen verschijnen...
Ik vind die maanden nu ook zo lang duren nu, veel langer dan met de pil. Vreselijk frustrerend.
Succes, liefs Kiki

hai jol,

kan het hier met pijn em moeite uithouden,ben echt strontzenuwachtig voor mn nod. heb nog steeds last van mn buik,dus hoop echt dat het een goed teken mag zijn.
nog 4 dagen en dan weten we wel wat meer hopelijk.
en jij hou jij het nog?
hele fijne vakantie en hoop dat je goed nieuws kan brengen na je vakantie.

ik duim heel hard voor je,

liefs nathalie

Jah, ik weet precies wat je bedoelt.
Ben zelf nu een jaar bezig en vandaag weer ongesteld geworden. Had juist gehoopt dat het deze maand wat zou kunnen zijn maar nee, zit dus even in een dipje en denk ook inderdaad dat het er nooit van zal komen. Maar goed aan deze woorden heb je misschien niet zoveel, alleen dat je niet de enige bent met dit gevoel......
succes en hou je taai..

Terug
Bovenaan