Paaseitje

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Mn vriend had voor de pasen een ovulatie en zwanrgerschaptest gehaald. Hij zei vandaag moet je eitje bevrucht worden. Samen ovulatietest gedaan en ja hoor knal positief. Hopelijk mag het nu eens raak zijn na 7.5 maand. :D

Wat grappig. Ik zit nu ook in mn vruchtbare dagen. Laten we hopen dat we samen een bevrucht eitje krijgen :) Zijn er nog meer meiden die een positieve ovulatie hebben op dit moment?

Succes en klusze!

volgens de berekeningen heb ik vandaag mijn ovulatie!! Spannend he!! Hopen dat we allemaal bevruchte paaseiren hebben! ;-) Succes allemaal

Liefs

hahaha ik hoop dat mijn eitje afgelopen week bevrucht was hahaha geen paaseitje voor mij! Veel klus plezier extra feest vandaag!

Hahahah ook mijn vruchtbare dagen zijn weer voorbij...... Hopen op een knalpositieve test voor iedereen!

Ook hier een knalpositieve ovulatietest dus ook hier gezellig klussen om het (paas)ei te bevruchten haha en mocht het raak zijn dan krijgen we ook nog een mooie eindejaarsbonus dames, tenminste bij mij berekent ie dan rond 30 dec.... Spannend en veel succes allemaal!!

Haha ook ik heb vandaag mijn ovulatie! Dus hopen dat mijn paaseitje bevrucht wordt, dan heb ik met kerst misschien een wondertje!

Ik hoop het ook voor de andere dames!

Ook hier vandaag een knalpositieve ovulatietest! Grappig dat er zoveel zijn dit weekend! Dat er maar veel eitjes bevrucht mogen worden!

Terug
Bovenaan