Paashaas heeft goed eieren gezocht!!

He meiden,

Ben net terug uit het ziekenhuis en heb de punctie achter de rug. Oh mijn god wat viel dit weer tegen. Had nog wel extra pijnstillers gehad, maar dat mocht niet baten. De arts is 3 keer moeten stoppen omdat ik het uit schreeuwde en huilde van de pijn. Uiteindelijke resultaat was wel heel erg goed namelijk   9 eitjes!!!! Dat verzacht de pijn weer een beetje. Woensdag kunnen we tussen 08.30 en 10.00 uur gebeld worden of er embryo's zijn. Spannend dus.

Ga nu even lekker een paar uurtjes mijn bedje in en hoop dat ik mij daarna ook wat beter voel.

lfs Roelien

Hoi Roeltje,

Nou de paashaas heft wel erg zijn best gedaan zeg! Wat een goede score, hopelijk levert het ook nog zoveel topemmy's op.
Ik hoop dat je je snel beter voel

Liefs, Ibbeltje

Hoi Roelien,

Goed zeg 9 eitjes en nu afwachten tot woensdag.

Ik heb de tweede keer met de punctie voor de ISCI  ook zo'n pijn gehad wat viel mij dat etegen want de eerste keer viel het me mee.
Toen mijn man alles inleverde in Zwolle vroegen ze aan hem hoe het was gegaan en toen hij zijn dat ik veel pijn had gehad zeiden ze tegen hem dat het heel normaal was dat je bij een volgende punctie meer pijn hebt.

Rust dus maar lekker goed uit en s6 spannend zijn   de wacht weken.

Liefs Chantal
31 wk zwanger na ISCI.

P.S. De pijn ben je eigenlijk zo vergeten als je zwanger bent want dan groeit er iets moois in je.

Lieve Roelien,

Wat goed zeg 9!!!! eitjes...
Jammer dat het weer voor je tegenviel, maar hopelijk heeft het uiteindelijk een goed resultaat.
Ik mag dinsdag weer en zie er nu wel tegen op hoor, omdat ik weet hoe t is he.
Sterkte en je hoort van mij dinsdag na mijn punctie van hoe het is gegaan.

Dikke x Sylvia

Agossie meissie toch! Wat een hel weer he! Gelukkig is het achter de rug en lig je nu in je bedje en laat je je lekker verwennen met kopjes thee en lekkere dingen!!

9 eitjes is wel echt supergoed! Daar moeten haast wel mooie emmy's uitkomen toch en dan weet je waarvoor je het gedaan hebt!

lfs ing

Hé Roeltje,

Wat een SUPER goede score zeg, daar zitten vast een paar toppers tussen, dat moet haast wel.

Woensdag nog een paar spannende uurtjes en dan krijg je hopelijk een TP. Hoeveel laat je er terug plaatsen?

Ik hoop woensdag goed nieuws van je te lezen.

Kruimel

Zo Roeltje, wat een goede score zeg, super! Nu ik nog..........
Heb je lekker vrij de komende dagen? Ik heb me ziek gemeld voor de komende week, omdat ik de vorige keer ook mijn rust nodig had erna, heb ik het nu alvast maar vooraf geregeld.

Ik ga voor je duimen dat de emmy's goed broeden in het laboratorium en probeer een beetje te genieten van het mooie weer!

Liefs, Pleun

Hoi,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Het gaat al en stukje beter, alleen kan ik nog wel moeilijk zitten. Heb veel geslapen. Nog twee dagen en dan weet ik hoeveel embryo's er zijn. Wij later er een terugzetten en ik hoop dat er wat bij zit om in te vriezen!!!

Ik ga vnadaag in eider geval genieten van het mooie weer en jullie horen woensdag van mij.

Ik weet niet alle namen meer maar volgens mij pleun en sylvia heel veel succes morgen. Ook is er nog iemand vandaag volgens mij die wens ik ook veel succes.

Lfs Roelien

Terug
Bovenaan