paasmeiden

hallo,
waar zijn de meiden die ook rond de pasen ongi moeten worden?
ik zit ook nog in spanning . heb alleen gevoelige borsten, niet als je eraan komt, maar zo zeurend gevoel erin. en af en toe buikpijn.
verder voel ik niks. hoop niet dat we ongi worden. nog maar even wachten.
heb de zwangerschaps testen op babybrabbel besteld. weet iemand hoelang het duurt voor je ze in huis hebt?
nou meiden ook succes met het wachten.
groetjes Tanja f

Mijn NOD is 10 april, zaterdag dus. Ik heb allemaal kwaaltjes zoals last van mijn darmen vage buikpijn en ontzettend zere borsten, op het moment lust ik ook bijna geen eten en ben ook telkens moe. Dit is nog maar onze 1ste periode maar als dit elke maand zo gaat....

Afwachten, ik durf niet te testen nog, ben bang dat hij aangeeft dat het niet zo is en dan valt het natuurlijk tegen. Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben maar heel diep van binnen zit een stemmepje die zegt van nou het zou best wel eens zo kunnen zijn.

GR Katootje

Hoi Tanja f,

Ik verwacht (of liever niet) mijn ongi di 13 of wo 14 april. Ik heb ook gevoelige borsten maar de vorige keren had ik dat ook en toen ben ik gewoon ongi geworden.
We hopen natuurlijk dat dat deze keer anders is!!

Ik denk dat je de zw testen heel snel thuis hebt (binnen een week in ieder geval wel)

Succes dit weekend!

Gr Guusje

Ik dacht eigenlijk op 11 april mijn NOD te hebben, maar omdat ik mijn ei pas laat heb gehad denk ik nu ongeveer aan 13 april. Zit wel erg in spanning, omdat we eigenlijk voor mijn ei al gestopt waren met klussen (we waren het 'moeten' een beetje zat). Toen een paar dagen later toch nog een keer geklust zonder te 'moeten' en prompt steeg de volgende dag mijn temp!
Ben benieuwd of dat klusje genoeg is geweest. Heb niet echt verschijnselen die anders zijn dan anders. Beetje kriebelig gevoel onder in mijn buik, witte afscheiding en bah puisten. Zit er dus dik in dat ik ongi word.

Succes met afwachten en we houden elkaar op de hoogte!

Groetjes Femmy

Ik heb morgen mijn NOD dus net voor pasen. Spannend. Heb al de hele dag buikpijn en rugpijn, maar nog niet ongi. Afwachten dus.

Veel succes iedereen en hopelijk is het bij ons allemaal raak. Kunnen we allemaal naar het dec forum.

groetjes van mij.

Hoi,

Ik moet maandag ongesteld worden. Erg spannend dus. Heb last van mijn borsten maar loop ook al vanaf maandag met menstruatie pijn (bij mijn eerste zwangerschap (was dat ook heel heftig dus dat zegt ook weer niks) het enige verschil is dat ik nu geen puisten heb gehad tijdens mijn ovulatie en die heb ik nu nog steeds niet. Ik zal voor jullie duimen

hoi tanja f
ik verwacht 12 april mijn nod en het komt langzaam dichterbij,ik vind het weer erg spannend.
je kijkt er toch weer met wat spaning naar uit.
maar ja we wachten de datum maar eerst af.
ik wens jullie allemaal veel succes en hoop dat we allemaal zwanger zijn.
groetjes samie

Hoi Tanja f en anderen,
ik hoop nog steeds op de 12e niet ongesteld te worden. Maar bij mij gebeuren zulke rare dingen dat ik eigenlijk niet meer durf te hopen. Vorige week donderdag (4 dagen na mijn eisprong) werd mijn afscheiding roze. Dat duurde een paar dagen. Maandag werd het bruin en dat is nu nog steeds zo. Het is maar heeeel weinig. Ik heb veel last van mijn darmen en bij harde ontlasting verlies ik een paar druppels rood bloed. Wat moet ik daar nou van denken? Op het forum heb ik al een vraag hierover gesteld en er waren een paar reacties over innestelingsbloed. Heeft iemand van jullie zoiets raars meegemaakt? Ik word er een beetje moedeloos van, ben al een jaar bezig dus als het nu weer niet raak is ga ik toch maar naar de dokter.
Sterkte in de komende spannende dagen meiden!
Liefs el.

Terug
Bovenaan