Paasweekend Lydia

Lydia's paasweekend begon beroerd: donderdag, vrijdag en zaterdag was ze doodziek: spugen, spugen en nog eens spugen, en bijna alleen maar slapen, tot na haar middagslaapje gisteren, toen was ze opeens een stuk fitter, dus vanmiddag is ze zelfs nog met Hans naar opa en oma geweest, haar geverfde paashaasjes (zelfde idee als de lammetjes van afgelopen week) te brengen. Daarna lekker gegourmet en toen nog even gehangen op haar nieuwe loungekussen, waar ze helemaal weg van is.

Wij hadden vandaag ook bezoek:

van eenden...

en van hagel...

Lekker gourmetten:

(en let op het mooie kippenglas met rietje: drink ik de hele dag al uit en dat gaat goed! Mama is de rietjesbekers en tuitbekers een beetje zat aan het worden)

Loungen op mijn nieuwe Hollandse kussen:

(ze  lag vol interesse een documentaire over de zon te bekijken)

En nog wat foto's van haar kamer, ook maar even gemaakt, voor later...

Inmiddels is ze na een badje heerlijk gaan slapen, ook al was ze ontzettend ziek, we was superlief dit weekend, echt om van te genieten! En om mee te lachen: spuugt ze tig keer per dag alles onder, vraagt ze zodra ze ' s nachts om 5 uur wakker werd om een beker water, en toen die leeg was om patat van Pipo (Mc Donalds)! Lekker kind is het toch ook...
Groetjes, Rianne en Lydia

Nou lekker dat je meissie weer opknapt hoor...haha ja patat van pipo....

Yoëll vind patat etc van de big M echt niet lekker...vrijdag waren we lekker vrij en zijn we wezen shoppen en daarna naar de mac geweest....nou dat doen we de eerste tijd niet weer.....

Trouwens.....haalt je meissie d`r kamer niet leeg joh.....ik hoef helemaal niets bijzonders in de kamer van yoëll te zetten of er meer op te zetten dan nu want dan ligt alles over de hele boven verdieping wahahahaa.....

groetjes Denise

Hans heeft Lydia ooit geleerd dat alle clowns die er als een traditionele clown uitzien Pipo heten (ze noemde namelijk iedere clown Bumba), dus ja, het is nu de patat van Pipo. Ze herkent zelfs de M boven de stadsplattegrond. Met een hamburger of kipnuggets doen we haar geen plezier, wel met wat patatten, milkshake, het knijpfruit en de hele ambiance: ballon, vlaggetje, de clown, het samen genieten  en het speeltje. De enkele keer dat we het doen, is het als tussendoortje en eet ze 's avonds gewoon gezond, en dan heeft ze het er nog dagen of weken over...
En nee, Lydia haalt haar kamer niet overhoop, sterker nog: ze is  in al die 6 maanden zelfs nog nooit zelf haar bed uit gekomen! 1 x stond ze half slapend op de beentjes voor haar bedje, en verder wacht ze keurig tot we haar komen halen. Ze kan er prima zelf in en uit klimmen, maar ze is erg braaf eigenlijk. Vanmidag was hier ff een rare situatie, was iets uit het raam gevallen op het platte dak, dus ik moest Hans van bovenaf aanwijzingen geven, en toen was het traphek in de consternatie open blijven staan. Ze riep me en stond op een veilige afstand naar het trapgat  te kijken: eng, Lydia niet doen, deur dicht mama. Lydia is geloof ik een echt meisje, en Yoell een echte jongen, en dat is toch best een groot verschil in dit soort dingen zie je maar.
Groetjes, Rianne en Lydia

Zelfs de steel van die klaproos boven haar bed laat ze gewoon zitten: is namelijk een sticker die ze er gemakkelijk van af kan trekken, maar ik heb 1x door de camera gezien dat ze er aan zat, heb toen rustig gezegd dat ze er vanaf moest blijven en dat doet ze sindsdien...

Terug
Bovenaan