Lydia's paasweekend begon beroerd: donderdag, vrijdag en zaterdag was ze doodziek: spugen, spugen en nog eens spugen, en bijna alleen maar slapen, tot na haar middagslaapje gisteren, toen was ze opeens een stuk fitter, dus vanmiddag is ze zelfs nog met Hans naar opa en oma geweest, haar geverfde paashaasjes (zelfde idee als de lammetjes van afgelopen week) te brengen. Daarna lekker gegourmet en toen nog even gehangen op haar nieuwe loungekussen, waar ze helemaal weg van is.
Wij hadden vandaag ook bezoek:
van eenden...
en van hagel...
Lekker gourmetten:
(en let op het mooie kippenglas met rietje: drink ik de hele dag al uit en dat gaat goed! Mama is de rietjesbekers en tuitbekers een beetje zat aan het worden)
Loungen op mijn nieuwe Hollandse kussen:
(ze lag vol interesse een documentaire over de zon te bekijken)
En nog wat foto's van haar kamer, ook maar even gemaakt, voor later...
Inmiddels is ze na een badje heerlijk gaan slapen, ook al was ze ontzettend ziek, we was superlief dit weekend, echt om van te genieten! En om mee te lachen: spuugt ze tig keer per dag alles onder, vraagt ze zodra ze ' s nachts om 5 uur wakker werd om een beker water, en toen die leeg was om patat van Pipo (Mc Donalds)! Lekker kind is het toch ook...
Groetjes, Rianne en Lydia
Wij hadden vandaag ook bezoek:
van eenden...
en van hagel...
Lekker gourmetten:
(en let op het mooie kippenglas met rietje: drink ik de hele dag al uit en dat gaat goed! Mama is de rietjesbekers en tuitbekers een beetje zat aan het worden)
Loungen op mijn nieuwe Hollandse kussen:
(ze lag vol interesse een documentaire over de zon te bekijken)
En nog wat foto's van haar kamer, ook maar even gemaakt, voor later...
Inmiddels is ze na een badje heerlijk gaan slapen, ook al was ze ontzettend ziek, we was superlief dit weekend, echt om van te genieten! En om mee te lachen: spuugt ze tig keer per dag alles onder, vraagt ze zodra ze ' s nachts om 5 uur wakker werd om een beker water, en toen die leeg was om patat van Pipo (Mc Donalds)! Lekker kind is het toch ook...
Groetjes, Rianne en Lydia