paasweekend

A

Anoniem

Guest
Hierbij alvast een hele goeie paasdagen!

Is wel een beetje vroeg maar beter nu als nooit.

Maar daarover gaat mijn topic eigenlijk niet.

Wie heeft nog meer dit paasweekend haar vruchtbaarste dagen?

Ik namelijk wel.

Als het goed is heb ik 16 april mijn eisprong en anders de 15e.

Dus het word weer flink klussen.

Niet dat we dat erg vinden hoor.

En mijn NOD is of de 29e of de 30e april.

Ik had nog een vraagje, miss dat iemand me kan helpen.

Als je je eisprong heb kun je dan ook last van je borsten krijgen?

Ik had toen ik de vorige moest krijgen(bleek achteraf) zeer gevoelige borsten en tepels.

Iedereen heel vel s6 met zwanger worden en voor de zwangere van deze   week: Van Harte Gefeliciteerd!!

Liefs Noussie

Lang weekend klussen!! Wat is het leven ook zwaar hè?! hahaha. Wat een mazzel voor je. Weet je wat erg is? ik heb weekend 22 april vruchtbare dagen maar dan heb ik mijn schoon ouders 3 dagen in huis en gezien onze muren erg dun zijn is ronde 2 bij voorbaat gedoemd te mislukken.  Kon er vannacht gewoon niet van slapen. Stom hè!?
Jij ook fijne (en vruchtbare) paasdagen gewenst!!!!
xxxx

hallo,

ik heb juist mijn nod met pasen. en mijn man is de dag na pasen jarig.
het zou een leuk kadootje zijn.

fijne paasdagen of moet ik zeggen fijne paardagen.

groetjes henny

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde, haha.
van 13/4 t/m 17/4 "de"dagen en NOD 30/4 tenminste
als ik weer een cyclus heb van 28 dagen! Hoeveelste ronde is dit voor jou? Mijne nog maar ronde 2.
Groetjes!!!

quote: femti reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-04-2006 08:39:58'));

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde, haha.
van 13/4 t/m 17/4 "de"dagen en NOD 30/4 tenminste
als ik weer een cyclus heb van 28 dagen! Hoeveelste ronde is dit voor jou? Mijne nog maar ronde 2.
Groetjes!!!

We zijn net ronde 5 ingegaan.

En proberen om de dag te klussen, of   miss tegen de tijd dat ik me eisprong   moetv erwachten wel elke dag.

Ben   namelijk 16 april smiiddags naar utrecht toe tot 17 april savonds.

Ben dan bij me ouders.

hoi meiden

ook ik heb mijn vruchtbare dagen in het paasweekend, althans als ik de datumcalculator moet geloven. wij klussen nu om de andere dag en proberen dat vol te houden totdat ik ongi moet worden.... gelukkig is dat voor ons nog geen probleem dat klussen
mijn cyclus is onregelmaitg dus als het goed is heb ik ongeveer 30 april mijn nod (dat is berekend op mijn gemiddelde cyclussen) en anders wordt het weer afwachten... balen..

heel veel succes meiden en hopen dat er een beetje voorjaar in de lucht hangt.. of dat de paashaas ook bij mij een eitje aflevert!!! haha

groetjes mayo

Tja grappig of je een ei krijgt tijdens de pasen hihi.
ik ben een benieuwd of het bij een van ons lukt want het zou wel heel erg toepasselijk zijn. Een voordeel hebben we wel, met pasen zijn we lekker vrij en relaxed nu nog hopen dat het mooi weer wordt en raak is en pasen kan niet meer stuk. Su6 to you all!
Groetjes

Terug
Bovenaan