Pacco inbakerdoek voor 3.5 kilo

Ha allemaal,

Wat zouden jullie aanraden voor een baby van 3,4 kilo: de pacco inbakerdoek van 2-4 kilo, of zou de 4-7 kilo alvast mogen?

Qua lengte zit hij binnen de range van de 4-7 kilo.

Het lijkt me zo zonde om de doek van 2-4 te kopen, voor slechts een paar weken?

Alvast bedankt!
 
Wij hebben de piccolo gebruikt vanaf het begin.. onze dochter was ook een kleine 3,5 kg. Ging prima! Denk wel dat het niet perse om lengte gaat maar om omtrek. Want je moet de doek wel strak om de baby heen kunnen vouwen. Ging bij ons goed (we hadden geen dikke baby).
 
Ik heb de Pacco ook gebruikt maar pas in latere fase, dus mijn dochter woog al meer. Heb toen drie doeken voor 25 op de kop kunnen tikken Marktplaats. Misschien ook iets voor jou? Zeker als je er 1 voor lager gewicht wilt en later een grotere. Wij moesten er best snel weer mee stoppen omdat onze dochter ging rollen. Dat is dus niet te voorspellen wanneer je moet stoppen.
 
Misschien een stomme vraag... Waarom gebruiken jullie speciale inbakerdoeken die duur zijn en alleen voor een bepaalde maat, als je net zo goed grote hydrofiele doeken kan gebruiken voor inbakeren? Dat is een heel stuk goedkoper en volgens mij net zo makkelijk... ?
 
Ik heb deze doeken ook gebruikt hoor. Maar mijn dochtertje kon nogal goed wringen, waardoor op een gegeven moment de hydrofiel doeken hun werk niet meer deden ?
 
Poeh ik geloof dat we met een maand of 3 gestopt zijn.. toen paste het nog met gemak hoor maar was het voor ons niet meer nodig.
 
Terug
Bovenaan