pacco inbakerdoeken of losse doeken

Hoi Hoi,

Ik ben van het Oktober forum maar ik denk dat jullie hier langer ervaring hebben met het inbakeren dus vandaar dat ik hier even "binnenval".

Wij hebben op 18-10 een prachtige dochter gekregen, Tessa .

Wij hebben de afgelopen  wkn gemerkt dat ze erg gevoelig is voor prikkels (bijv visite) en zich daarna echt klaarwakker houdt (met heel veel ) terwijl ze dood en doodmoe is. Ook ligt ze vaak met haar armpjes te zwaaien in bed wat haar dan ook weer wakker houdt.
Nou zijn we sinds afgelopen dinsdag begonnen met inbakeren. Van het CB hebben we losse doeken geleend om het te proberen.
Tessa slaapt nu  als een roosje  en zelfs als de dag iets anders verloopt dan anders (de 3 R's) slaapt ze dmv die doeken meteen in. Je hoort haar niet meer.....

Ik lees op internet  veel over Pacco inbakerdoeken......
Zijn die handiger in gebruik? Die losse doeken vinden wij namelijk nogal lastig om goed om te doen. Oke, je moet er handig in krijgen maar volgens mij zijn die Pacco doeken veel simpeler in gebruik.

Iemand ervaring ermee?

Kruimel (mama van Tessa 18-10)

Had ik net een heel verhaal getypt...was het ineens weg. Maargoed hier dus nogmaals een adviesje van een oude bekende. Koop de paccodoek! Wij hebben hem gebruikt en het is een superding. Ontzettend makkelijk in gebruik. Je kan het nooit fout doen, zo in de wasmachine en droger en klaar weer. We kregen de tip van een mamma die we tegenkwamen toen mette in het ziekenhuis lag. Zij had alledrie haar kids erin gehad. Het is een ideaal systeem als je net als wij bang bent dat je het fout doet met die losse doeken. Enne het is nog eens veel sneller en makkelijker ook. Het grote verschil met de bakerzak is dat de pacco net zo strak zit als de doeken die jullie hebben en de bakerzak niet. In jouw geval zou ik dus zeker de pacco kopen!!!
Succes!
lfs ing

Hallo,

Allereerst gefeliciteerd met je dochter Tessa!
En ik ben een Pacco-fan! Onze zoon Bas heeft er héél veel aan gehad. Hij is inmiddels 4,5 maanden oud en draait steeds makkelijker om zijn buik, dus wij zijn druk aan het afbouwen.
Ik vind de doeken ideaal. Ze zijn erg makkelijk in het gebruik en je kunt het gewoon niet fout doen. Ze kunnen in de wasmachine en in de droger, dus dat is ook prima.
Ik heb wel een tipje als je niet héél veel haast hebt om er één (of twee) aan te schaffen, kijk dan eens op marktplaats. Ze worden daar regelmatig aangeboden.

Succes en ik wens jullie veel rustige naxchten toe!

Groetjes,
Karin, mama van Eva (2004) en Bas (3-7-2007)

hallo

Ook hier een groot fan van de pacco inbakerslaapzak !
Alhoewel ik de Tiny Nanny nog makkelijker vond is de pacco een goede opvolger ... ook mijn zoontje heeft er prima door geslapen en is sinds 2 weken tevreden met een gewone slaapzak

en idd ook wij hebben hem op marktplaats gekocht

groetjes cathy

trotse mama van jordy ( 6-10-03 en kleine nick ( 3 -06-07 )

Terug
Bovenaan