Paintballen gevaarlijk??

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben net 4w6d zwanger en enorm onzeker. Is er iemand die weet of paintballen in deze weken gevaarlijk is? We hebben namelijk een bedrijfsuitje vandaag en dan gaan we dat doen, ik wil niks riskeren natuurlijk. Help!!!

Groetjes Marije

Hoi Marije,

Ik heb zelf nog nooit paintballen gedaan maar mijn broer wel die zei dat het soms hard aan komt. Als dat zo is zou ik het niet doen als ik jouw was.
Want het is nog wel erg pril bij jouw.
Maar je moet doen wat je zelf wilt.

Succes en veel plezier met het uitje!

Liefs An 40 weken en 2 dagen

hoi marije,

ik heb er geen ervaring mee.
ik weet wel dat je er blauwe plekken van kunt krijgen.
misschien kun je het navragen bij het paintbal bedrijf.

groetjes kwinty.

Hoi,

ik zou dat niet doen! Mijn man  heeft dat  laatst met een aantal mannen gedaan, nou ze waren allemaal bont en blauw, en dan te bedenken dat bij mijn man een blauwe plek niet zomaar komt. Dus dat gaat er volgens mij hard aan toe, ik zou er niet aan moeten denken dat er zo'n schot op je buik komt....

x Petra

Oei, dat zou ik niet doen hoor.
Ik heb het zelf een keer gedaan, het is vreselijk gaaf maar het komt heel hard aan. En je moet kruipen en tijgeren door zo'n bos. Nou is dat natuurlijk nog niet zo'n ramp met 4 weken maar als je net op iets terecht komt, brrrrr.

Ik snap dat je het nog niet kunt vertellen. Misschien kun je een verkoudheidje/allergietje voorwenden ofzo? Dat je wel gaat maar dat je niet meedoet, zoiets?

Bij de meeste dingen heb ik zoiets: als je je goed voelt moet je het gewoon lekker doen. Maar paintballen? Het gaat echt hard, hoor!
Succes en veel plezier in elk geval.

Terug
Bovenaan