pak pepti 1 over

Na een hoop gedoe met voeding zitten we nu eindelijk goed maar ik heb een pak pepti 1 over.. iemand enig idee wat ik daarmee kan doen? gaat niet om het geld maar ik vind het zo onde.. het is 25 euro per pak!!   gr marianne
 
Hoi

Wat ben je nu gaan gebruiken voor je kindje?
Is het nog een gesloten pak als je de bon hebt kun je het volgens mij wel terugbrengen
Ik heb dit gedaan met friso, kocht wat op voorraad en achteraf bleek het niet goed te zijn ik had de bon nog en heb het teruggebracht naar het kruitvat
 
ik krijg ze niet vergoed.. de nieuwe voeding gelukkig wel, die is nog duurder! ik hoef er niet aan te verdienen, voor 20 euro mag ze hem zo komen halen.. gr marianne   ps ik woon in omgeving gouda/hazerwoude rijndijk..
 
Ik snap dat je er niet aan hoeft te verdienen, maar ik denk dat het dan niet loont voor haar omdat je ook verder weg woont. Mss kun je hem op Marktplaats zetten?
 
Hoi Marianne,

Kun je niet naar de winkel gaan en zeggen dat je geen bonnetje meer hebt. Dat je deze voeding niet meer gebruikt en dat je het graag wilt ruilen voor de voeding die je nu wel gebruikt, of als ze die niet verkopen, bijvoorbeeld voor luiers? Ik zou het voor dat bedrag gewoon proberen hoor. Gewoon even naar de afdelingschef vragen, daar zou ik geen moeite mee hebben. Succes! Laat je nog ff een keertje weten wat je nu uiteindelijk gedaan hebt?

Groet,

Anouk
 
misschien een beetje brutaal hoor maar misschien kun je het pak met voeding aan een goed doel schenken. Wij hebben een stichting die zorgdraagt voor de armste in Roemenie en daar kunnen ze die voeding erg goed gebruiken.
kijk eens op onze site www.go.to/veri-olanda
en daar vind je wel adressen waar het naar toe gaat, het komt dan zeker goed terecht, bedankt doei
 
Terug
Bovenaan