pakjes drinken

Ik heb een zoontje van 9 maanden en hij drinkt tussendoor alleen maar dinken uit pakjes.
Ik geef hem nu pakjes groeifruit maar weet iemand misschien wat ze op die leeftijd allemaal nog meeer mogen drinken.
Alvast bedankt.
 
hey,
warom hou je je gewoon niet bij water en venkelthee? Hoe meer we diksap en zo gaan geven, hoe sneller de smaakpapil van je kleintje naar zoet gaat. Zo zit je dan binnen een paar maand bij de gezoete melk, en daarna bij de cola en zo. Probeer het gezond te houden denk er ook aan, alles wat je nu leert legt de basis voor later; ook wat obesitas betreft!!
 
god mens doe eff gezellig!! get a grip.. een kind mag best een beetje diksap hoor.. dat geeft helemaal geen problemen? zelf een beetje dikke kont misschien???
 
hahahaha!
Mijn dochter is nu 11 maanden en drinkt elke avond gezellig een wijntje met haar ouders! Vind ze heerlijk en ze slaapt er ook nog goed op!! Tuurlijk niet!!
Tjonge jonge zeg, natuurlijk geef je een klein kindje nog geen cola, en zelf drink ik ook (nog steeds) geen gezoete melk.
Zelf drink je toch ook niet alleen venkelthee of water?

Emey!
 
Hoe kan het dat een kind alleen uit een pakje drinkt? heb je toch zelf een keer uitgetest lijkt me... een kind drinkt wat jij hem opdraagt en wil die even niet wat je hem /haar voorzet gewoon blijven proberen en de groeifruit laten staan! Misschien is in het begin een klein rietje al genoeg om andere dingen te laten drinken. Succes ermee!
 
hij lust geen diksap venkelthee of wat dan ook.
En uit de tuitbeker of een gewone beker drinkt hij niks.
En aangezien hij wat extra vocht binnen moet krijgen is het op zo'n manier aangeraden
 
Terug
Bovenaan