pakjes kant en klaar voeding??

A

Anoniem

Guest
wij gaan volgend weekend op vakantie en ik wil voor het gemak pakjes kant en klare voeding meenemen.dan heb ik altijd wat bij de hand.zover ik weet is die er alleen van nutrilon en onze kleine man krijgt friso.zou hij vervelend kunnen reageren als hij opeens nutrilon krijgt?buikpijn ofzo?of is er van friso misschien ook kant en klaar?ik heb t nog nooit gezien.
hoe doen jullie dat als je op vakantie bent?
groetjes karin

Hai Karin

Ik kon ook al niks van friso vinden. Toen we begonnen met KV hebben we het ook ineens gedaan, dus ik denk dat wij het gewoon maar eens gaan proberen. Wel thuis, voordat we weggaan. Dan weten we zeker dat het goed gaat.

Hoi Karin,

Volgens mij moet het geen probleem zijn, tenminste de mijne drinkt alles door elkaar heen.. ik vind die pakjes ook erg handig, altijd wat voor inderweg,

Groetjes Esther

Hoi!
Als je ook al bijvoeding geeft, hoeft je je daar echt niet druk om te maken. Ze zijn immers al verschillende smaken gewend. En inderdaad alleen Nutrilon kant-en-klaar pakjes ken ik en ze zijn echt heel handig voor onderweg: geen gepruts en je kunt het ook koud geven!

Groetjes, Ingrid

Hee Karin,

Ik zou ook eerst thuis eens zo'n pakje proberen. Ik had er ook een mee genomen voor onderweg. Maar Evi lust hem niet . Ze zat te griezelen en ik kreeg er niks in. Echt raar, zal toch wel iets anders smaken dan.

groetjes Sonja

Wij hebben het ook thuis geprobeerd. En Quinn lust het ook koud. Wij geven normaal Similac. Op het KDV krijgt hij altijd Nutrilon en dat gaat altijd goed.
Ik zou het wel eerst proberen thuis, want je weet nooit.

hai,

Madeleine krijgt ook Friso, maar wij gebruiken ook wel eens die nutrilon pakjes. Heel handig voor onderweg. We hebben het idd wel eerst een keertje thuis geprobeerd. Maar het ging hartstikke goed!

Succes,
groetjes Veronique

volgnds mij kan het geen kwaad toen mijn oudste het ziekenhuis lag met 9 weken gaven ze ook friso en ik had nutrilon
dus als ik effe niet in de buurt was dan gaven ze friso hun hadden van die kante klare flesjes van friso    en ik gaf gewoon nutrilon   ik had me eigenvoeding bij me maar voor sommig verpleegster was het denk ik veel moeite om te makendus gaven ze maar friso

de ka zei toen dat het weinig kwaad kon
en kaya heeft ook geen last gehad

ik vind die kante klare van nuritrilon een uitkomst had ze overal leggen geloof in me dachboard kastje tot aan elke tas die in huis te vinden was en je kan ze ook koud geven dus als je onderweg bent hoef je daar geen zorgen over te maken

veel s6 indergeval

prettige vakantie alvast
groetjes mariella

Terug
Bovenaan