pakken

Mijn dochter lotte is nu bijna 12 weekjes en al een aantal weken ligt ze steeds naar haar handjes te kijken maar vanaf wanneer snappen babies wat ze er mee moeten doen??????
En gaan ze dingen pakken de grote neus van d'r oom had ze laatst toevallig te pakken haha erg leuk maar het is bij die ene keer gebleven!
Bij het cb zeiden ze trouwens pas rond 6 mnd maar dat leek mij erg sterk!

Groetjes Kim
 
ze heeft er nu de leeftijd voor om dingen te gaan pakken, je kan haar een rammelaar geven. Mijn zoon was met die leeftijd ook met speeltjes bezig. raar dat het cb zegt dat dat rond 6 mnd is, dat klopt niet helemaal. Maar goed, je moet ook niet teveel naar het cb luisteren, ze geven zoveel verschillende adviezen.
 
Mijn dochter had ook met 12 weken de eerste dingen te pakken en volgens mijn beginnen de meeste dan wel.
Maar ja misschien is ze nog bezig met d'r handen ontdekken, ja en als je nog niet weet wat die doen wordt het wel moeilijk iets te pakken.
Maar 6 maanden is wel erg laat hoor, volgen mijn klopt daar niets van.

Groetjes Bianca
 
De mijne is bijna twaalf weken en grijpt nu vooral nog in stof. Mijn shirt bij voorkeur ;-) of ze trekt nogal aan haar slabbetje.
Verder is het nu nog meer meppen tegen speeltjes (voor haar opgehangen) dan grijpen
 
Terug
Bovenaan