pakketje is aangekomen

cu2heleen1

New member
Liefe dames,
Ik heb laten weten dat wij een pakketje met rompertje en brief hebben verstuurd. Vandaag is het aangekomen bij mijn ouders.
Mijn ouders hebben wij nog niets van gehoord.
Mijn schoonouders hebben het pakket bij mijn ouders opgehaald en genen ons gefeliciteerd. Hadden Zelfs al het idee dat het blauwe rompertje betekende dat wij een jongen krijgen. Heb ze ut die droom geholpen. Morgen samen mijn ouders maar eens bellen en hopen op een positieve reactie. Hoewel ik een boze ook wel zou snappen...
Mijn getuige durf ik nu ook niet met te bellen want die heeft chemotherapie en slaapt al heel slecht. Dus ook morgen maar bellen.

Best raar eigenlijk dat je niets hoort of zij hebben ook iets in gedachte. Hopen dat ik giet nu niet de hele nacht wakker van ga liggen.

Liefs
 
Misschien hebben ze het pakketje nog niet gezien? Je ouders horen dit toch van de daken te schreeuwen en je gelijk moeten bellen?? Goed er zal vast een hoop gebeurd zijn. Hopelijk hoor je snel iets!
 
Mijn moeder heeft zelf ook PCOS. En ik kan mij best voorstellen dat dat dan heftig is om te lezen.
Tevens ook het feit dat ik haar niet op de hoogte heb gebracht. Kan ook een boze reactie geven of zij niet te vertrouwen is. Zo ik mij kan bedenken.... Maar goed... dat zijn mijn gedachtes.
Ik probeerde haar vanmorgen te bellen ivm een schommelstoel die in Rotterdam op te halen is. Of zij die a.s. zaterdag mee willen nemen. Is zij niet thuis.

Mijn schoonmoeder heeft het vanmorgen op FB gezet dat ze zo blij is. Iemand heeft gereageerd' klein maar toch heel groots' . Dus die heeft het nog niet voor zich weten te houden. :( Dat terwijl het maar om 4-6 weken gaat dat zij dat geheim bij zich zouden moeten dragen.

Maar goed.... we wachten geduldig af.
liefs,
 
Yes!!! Mijn moeder net te pakken gekregen. Ze is heel erg blij. Ze durfde niet te bellen, want ze wist onze diensten niet. Misschien zou ze ons wel wakker bellen.
Ze heeft een kaartje op de post gedaan en komt toch a.s. zaterdag langs.

Ze heeft het voor a.s. zaterdag al helemaal ingepland. We gaan samen een leuk borduurstukje halen. Dat wil zij maken en dan uiteraard ook later daar de naam, gewicht e.d. bij borduren. Zij koopt dan ook de lijst die erbij hoort.

Mijn man zag via internet een schommelstoel staan. Die wil ik altijd al hebben. Zeker voor de kleine. Dus nu heeft hij direct aan mijn moeder gevraagd of zij hem kunnen ophalen, want het is 5 km bij hun vandaan. Dat wilde mijn moeder wel!

Mijn moeder is blij ermee. Ze zei ook dat je er niet mee te koop loopt. Dat ze het niet erg vindt dat wij er nooit iets over hebben gezegd. Zelfs de zalm die ik vorige week niet heb gegeten was haar niet opgevallen! Dus het is allemaal goed gekomen!
Gelukkig....

:) :)

Weten jullie trouwens hoe het zit met een zwangerschapsmasker? Heeft dat nu bij de vroege zwangerschap ook al zijn beginselen?

liefs,
 
Wat fijn die positieve berichten! Leuk hoor! :)

Geen idee met het zwangerschapsmasker, ik heb er mijn vorige zwangerschap helemaal geen rekening mee gehouden en nu eigenlijk ook niet. Nu kan ik slecht tegen de warmte dus zoek de schaduw op.
 
Zwangerschapsmasker kan al vroeg in de zwangerschap. Heeft alles te maken met de rondgierende hormonen!

Gefeliciteerd en gelukkig allemaal positieve en blije reacties tot dusver! Genietse
 
Ik vermoed dat ik iets van zwangerschapsmasker bij mijn oksel heb zitten, maar goed, dat valt niet zo heel erg op.

Wij zijn beiden erg blij met de positieve reacties. :)

Volgende week weer een echo, onze 2de echo. Ik ben heel benieuwd. Heb deze week namelijk vrij weinig klachten gehad, en sinds gisteren heel erg moe, kan wel bijna de hele dag slapen.

liefs,
 
Terug
Bovenaan