He Lonneke..
Leuk dat je aan me gedacht hebt.
Ben idd bijna niet meer hier te vinden. Mijn energie is momenteel waardeloos. Heb totaal geen puf of zin om ook maar iets te ondernemen of alleen maar de computer aan te zetten. Echte andere kwaaltjes heb ik niet, de misselijkheid van in het begin is gelukkig helemaal weg, en verder lichamelijk voel ik me ook goed.
Alleen die moeheid.. Er zijn dagen dat ik wel kan janken zo voel ik me dan. Vooral omdat ik normaal altijd zoveel wil doen., thuis of eens lekker shoppen, maar helaas ik heb de stad al weken niet echt meer gezien. (ik werk nog wel in de stad )
Heb net lekker twee weekjes vrij gehad maar ook toen bijna niks gedaan. Alleen Chloë's kamertje een beetje gepimpt.. Zal snel foto's plaatsen..
Met Chloë gaat alles prima, heb handen en ogen te kort want ze is een echte boef.. 2 min alleen laten zit er niet in want dan heeft ze al weer iets uitgevreten. Alleen naar de wc is dus geen optie..
Verder is ze een echt vrolijk lekker ding want precies weet hoe ze iedereen moet bewerken.. haha
Maar goed, nu heb ik mijn beklag weer gedaan en kan ik met frisse moed zometeen weer gaan werken..
Trouwens wat een heerlijke schatjes heb je toch...
groetjes patricia