Pamper gebruiker opgelet!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

De Pampers zijn in de aanbieding bij de Digros/Bas/Dirk (hoe het ook in jullie regio heet ). 3 voordeel pakken voor 25,99.   (max 6 per klant)

Doe er jullie voordeel mee dames, dat ga ik in ieder geval doen.

Groetjes, Marieke (mv Nikki 24-01-07)

ik wou t net zeggen.ik wil niet onder je duiven schieten,maar bij het kruidvat e.d. =3e pak gratis.is trouwens al maanden zo.ze strooien ook met bonnen voor 3e pak gratis.ik gebruikte eerst nooit pampers,maar maak nu al een maand of 2 dankbaar gebruik van de pampersacties.van de week maar weer inslaan.
groetjes karin

Dat klopt, maar dat zijn de normale pakken. Dit zijn de voordeelpakken en dat is ongeveer 1.5 keer een normaal pak.

Vandaag ingeslagen bij de kruitvat!!
Bij etos hadden ook al deze actie.

groetjes Sonja

quote: hadan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-08-2007 17:57:38'));

Dat klopt, maar dat zijn de normale pakken. Dit zijn de voordeelpakken en dat is ongeveer 1.5 keer een normaal pak.

o!nog beter!!helaas zitten die winkels hier niet.maar met de 2+1 actie ben ik ook wel blij.

Inderdaad in de reclame bij het kruidvat! We hebben vandaag even gehamsterd! Hadden ook nog kortingsbonnen thuis liggen, dus 3 pakken voor 9,99! Dat is de moeite waard!
Als je het een beetje in de gate houdt, kun je eigenlijk altijd wel pampers in de reclame kopen!
X

Terug
Bovenaan