pampers, doorlekken.

Hallo hier was ik weer even, heb een vraagje aan jullie over pampers en doorlekken.Mitch is nu 16maanden en heb tot nu toen pampers. Geweldig moet ik zeggen. hij heeft nu 4+,maar snachts gebruik ik 5 al een poosje. Helemaal geen problemen, maar sinds 3 dagen is ie elke keer sochtend aan een keer helemaal door en door nat, (rompertje, piama). hoe kan dit nou, hij plast wel veel, maar gewoon zoals anders. Krijgt ook al zo lang nog een flesje (150) om 19uur en dan naar bed. Iemand tips. Ik was zo tevreden, gelukkig word ie snachts niet wakker van, maar ja vind het toch zonde. doei doei. Daan.

hoi hoi,

Tijdje terug was er een topic met hetzelfde onderwerp. Volgens mij was de conclusie dat heel veel kindjes daar last van hadden en niet alleen met pampers. Stijn is ook bijna elke ochtend kletsnat, inderdaad romper, pyamma en slaapzak. Iemand had een tip om een luierbroekje onder of over je gewone luier te doen ( weet niet meer of het onder of over was) Bij haar en bij een aantal anderen werkte dit heel goed. Bij ons helaas niet.

Succes

Carina

En toch maar een maatje kleiner?!? Klinkt misschien stom maar mijn zus had er ook last van bij haar zoontje dat hij constant nat was. En dacht ook echt dat ze de goede luiermaat had maar toen kreeg ze ook deze tip van iemand en het heeft gewerkt.
S`nachts liggen ze toch een beetje te draaien en te schuiven en misschien als de luier net ff te groot is verschuift het makkelijker.

liefs

Wij hebben dat probleem hier ook gehad. Nu heb ik bij de Hema voor 3,50 een plastic broekje met een badstof vulling gehaald. Dat gaat over de luier en daarover gaat de romper. Hij is nooit meer nat en slaapt veel langer door. Misschien kun je daar wat mee!

Hallo,

Ik heb zitte experimenteren..... Weet je wat ook helpt??? Een grotere maat pamper gebruiken. ik heb voor Thijn nu pamper 5 gekocht en..................... weg natte pjama!!

Misschien een tip??

Groetjes en prettig weekend..

bianca

hallo,

Ik heb ee tijdje speciale luiers voor de nacht gebruikt, van het merk pampers, hier zat een plastic laagje overheen. het werd mij te duur, dus ben over gegaan op een maatje groter. Een plasluier houdt deze goed tegen, alleen bij diarree gaat het mis en mag het hele bed weer verschoond.

Gelukkig een zeiltje eronder.

Groetjezzzz

Terug
Bovenaan