Pampers waardeloos, welke luiers dan?

Ik ben altijd een groot fan van Pampers luiers geweest.  Geweest ja, tot ze die vorig jaar veranderd hebben. Mijn zoon van 2 blijft niet meer droog. Vooral na een hele nacht kan ik alles bij de was doen maar ook overdag worden zijn romper en broek helemaal klam. Dus mama maar wassen.

Nu heb ik een dochter van inmiddels 7 weken maar ook zij is tussen de flesjes door helemaal nat. Zijn er nog mensen die dit bij hun kinderen ervaren?

De Pampers die ik nog heb ben ik aan het opmaken maar wat is een goed alternatief waar mijn kinderen wel droog mee blijven?

Mijn dochter is nu 8 maanden. Altijd pampers gebruikt. Tussendoor ook kruidvat, etos etc. geprobeerd, maar ging steeds terug naar pampers. Nu gebruik ik ze weer van de etos. Ik vind ze nu wel heel fijn. Maar nooit problemen gehad dat ze erdoorheen heeft geplast.  Bij geen een merk die ik geprobeerd heb eigenlijk

Magics luiers. Alleen online verkrijgbaar en niet duur! Bevatten geen houtpulp zoals alle andere merken maar echt "vochtvangers".

Hier ook altijd kruidvat gehad en nooit lekkage.  Met pampers altijd. Ik denk wel dat de kruidvat luiers minder lekken doordat ze wat plastic achtig er zijn. Dus toen mijn zoontje ging lopen overdag soms wel active fit aan gedaan van pampers. Die zijn wat soepeler. Maar vond ze dan vaak wel wat "vochtig" aan de buitenkant.

Terug
Bovenaan