Paniek: 5w4d + ineens bruine afscheiding

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi allemaal,</p><p>Na 11 rondes proberen had ik eindelijk een positieve test in mijn handen. Super blij natuurlijk, maar ook heeft voorzichtig blij, want was als het fout gaat? </p><p>Vanochtend had ik ineens bij het afvegen heel licht bruine afscheiding. Ik heb even ‘gevoeld’ daarbinnen en toen zat er ook lichtbruine afscheiding aan mijn vinger. Het ruikt roestachtig. Kent iemand dit tijdens een prille zwangerschap?</p><p>Buikpijn heb ik ook al een aantal weken, maar gisteravond was het eventjes iets meer (nog steeds niet enorm pijnlijk).</p><p>Ik maak me nu echt enorm zorgen!</p>

Hoi!

Dit had ik ook rond de 5de week, heb ook al een miskraam gehad dus natuurlijk enorm in paniek. Bij mij had dit alleen niks te betekenen bij mij kwam het af en toe weer terug en nu sinds week 6/7 heb ik het niet meer gezien. Nu al 10 weken en 2 dagen zwanger. De verloskundige vertelde mij dat dit nog kan zijn van de innesteling en dat je baarmoeder zo goed doorbloed is dat een beetje bruine afscheiding echt niet zo gek is. Probeer je niet zoveel zorgen te maken! 

Groetjes

Dankjewel voor jouw reactie! Dat helpt! 
Gelukkig was het bij jou goed afgelopen. Ik hoop ook dat dit niet gaat doorzetten. 
Merk echt dat ik het zo lastig vind om van het idee te genieten dat ik zwanger ben. Ben constant zo bang dat het fout kan gaan. Terwijl ik bij de eerste positieve test vooral dacht: Yes, het is voor ons mogelijk om op een natuurlijke manier zwanger te raken!
Had jij ook last van buikpijn/lichte krampen onderin de buik? 

Hier ook gehad hoor. Blijkt ook oud bloed te zijn..
Nu bijna 20 weken zwanger!

Ja kan 2 kanten op.. ik had ook eerst bruinig bloed met afvegen en vage buikpijn. Dat werdt steeds meer en steeds helderder en uit eindelijk is dat een miskraam geworden. Hopelijk gaat het bij jou goed ??

Bedankt voor de reacties! Ik hoop inderdaad ook echt dat het goed mag blijven gaan. 
@Susannaaa, wat naar dat het bij jou een miskraam is geworden. Lijkt me echt vreselijk. Veel sterkte! 

Ik heb t ook gehad rond 5 weken. Ondertussen ligt het resultaat boven te slapen en is 6 dagen oud ?
Ik schrok ook ontzettend maar oud bloed is anders dacht ik op dat moment..

Terug
Bovenaan