Paniek.. Afnemende symtonen

<p>Goedemorgen</p><p>Ik ben vandaag best wel in paniek.. Zondag op maandagnacht ben ik misselijk geworden.. Wel 12 x overgegeven tot gisteren middag. Tegen de avond trok de misselijkheid weg.. En kreeg ik hoofdpijn</p><p>Deze ochtend nog een beetje misselijk maar mijn harde borsten zijn ineens zacht geworden en niet meer gevoelig en mijn buik voelt ook minder hard.. </p><p>Vorige keer stopte het vruchtje met 6 weken met groeien.. Zou nu in de 7e week zitten. Ben zo bang dat we over 2 weken weer een slechte eerste echo krijgen met een missed abortion.. Iemand dit ook gehad? Afnemende symptonen en misselijkheid.. Wat daarna mis ging</p><p>Voel me echt heeeeeel onzeker vandaag.</p><p>Groetjes</p><p> </p><p> </p>

Kan je misselijkheid afkomstig zijn van een buikgriepje? 
Ik ben momenteel 12weken en ben totaal niet misselijk geweest. Mijn borsten waren ook af en aan gevoelig. Ene dag wat meer dan de andere dus.
Probeer je niet teveel zorgen te maken, en indien de twijfel blijft bel dan als je geen vroegere afspraak kan krijgen?

Ik snap je onzekerheid! Ik moet eerlijk gezegd ook gelijk denken aan een buikgriep omdat het spugen opeens heel heftig is en ook opeens weer voorbij.
Kwaaltjes komen en gaan en daar kan je echt niet op varen! Bij mij was de misselijkheid met 8 weken opeens over maar dat was echt geluk en geen slecht teken! 
Voor nu kan je helaas niets anders doen dan afwachten. Als je je nog echt zoveel zorgen gaat maken dat de stress door je lijf giert en je bijv niet meer slaapt en eet, dan zou ik de verloskundige bellen. Misschien willen ze wel eerder een echo voor je maken.
Sterkte en liefs!

Wees blij zou ik zeggen. Heb je krampen of bloedverlies? Anders zou ik me geen zorgen maken. Je kan natuurlijk altijd de verloskundige bellen om je gerust te stellen 

Ik ben ook alleen de eerste paar dagen misselijk geweest en daarna niks meer. Zegt niks.
ik heb ook eerst een miskraam gehad en daardoor was ik ook super onzeker. Mocht daardoor vaker komen bij de verloskundige voor een echo. Wellicht even bellen? Snappen ze vast wel dat je nu extra onzeker bent.
komt vast goed! 

Terug
Bovenaan