paniek,ik weet het ook niet meer.

Hoi dames, heb al een week klachten en een vreemde ijzersmaak in mijn mond. had al een test gedaan die negatief was maar vandaag NOD een vroeg test gedaan en die is ook negatief.
er is nog niks van ongi te bekennen en die ijzersmaak had ik alleen tijdens mijn twee eerdere zwangerschappen.nu het volgende,afgelopen week had ik op het werk een black out,ik zei het in mijn hoofd goed,maar er kwam wartaal uit.
hoofdpijn soms de laatste tijd en af en toe gaat typen ook net alsof ik dyslexie heb.nu die ijzersmaak erbij is ben ik in paniek..wat als dit iets neurologisch is.ik heb in allerijl maar een afspraak gemaakt bij de huisarts voor morgenvroeg.ik weet het nu ook ff niet meer. iemand anders nog negatief getest met een vroegtest en naderhand toch zwanger?.
ik ben liever zwanger dan dat ik dadelijk iets raars onder de leden heb.
jullie horen van me
groetjes

he bah dat is inderdaad vervelend.... helaas heb ik geen ervaring met ijzersmaak in de mond..... had bij de eerste helemaal geen symptomen van te voren.... Maar goed elke zwangerschap kan weer heel anders zijn. En misschien heb je gewoon nog niet genoeg hcg in je lichaam voor de test
Hoop dat de huisarts advies heeft

Hoi Esther,

Bij je andere topic heb ik ook gereageerd.
Die ijzersmaak kan ontstaan door het eten van pijnboompitten, ik heb dit zelf ook een keer gehad.
Misschien kun je hier iets mee?

Groetjes

hoi esther,

wat vervelend, ook ik heb hier geen ervaring mee toch hoop ik dat je zwanger bent weet je waar je aan toe bent!Ik heb sinds vandaag last van licht bloedverlies wilde vandaag de test doen, maar ben nu bang dat ik toch ongesteld ga worden...
Succes!!
groetjes jennifer

bedankt voor de reacties,ik heb geen pijnboompitten gegeten en heb vandaag nog twee keer zo,n black out gehad. morgenvroeg naar de huisarts en denk dat die me doorstuurt naar de neuroloog.verdorie , ik baal als een stekker. eerst happy omdat ik echt meende zwanger te zijn en nu moet ik me zorgen maken van heel andere aard.
ik wacht het maar af.
groetjes esther

hoi dames, ik ben vandaag bij de huisarts geweest en die heeft me direkt doorgestuurd naar de neuroloog. kan morgenvroeg terecht. maar huisarts zei ook dat ik wel degelijk zwanger kon zijn ivm ijzersmaakje en overtijd.en de rest van de gebruikelijke klachten.dus advies is nogmaals testen over een paar dagen. hij zei sommige vrouwen testen later in de zwangerschap pas positief.nu de neuroloog maar even afwachten en kijken welke onderzoeken hij wil gaan doen. toch wel belangrijk dat ik weet of ik wel of niet zwanger ben ivm deze onderzoeken.
groetjes

Terug
Bovenaan