Vanmiddag op controle geweest bij de gynaecoloog. Van te voren een echo gehad. Een paar hele leuke foto's gekregen: een van haar hoofdje en twee van haar handje! Door naar de zusterpost om de bloeddruk te laten meten. Veel te hoog. Ik meen iets van 185/85. 10 minuten later opnieuw moeten meten: 175/100. Ik vertrouw dat apparaat niet helemaal, maar goed. De gyn vond het te hoog. Ik moest een potje urine inleveren en direct door naar de CTG kamer. Daar heb ik 20 min aan de CTG gelegen waar mijn bloeddruk iedere 5 min werd gemeten, ons meisje de hele tijd te horen was, haar hartslag, de activiteit van mijn baarmoeder en mijn polsslag. Nou, daaruit bleek dat de onderdruk gemiddels 90 was. Urine was goed en opeens deed deze beste gyn alsof er totaal niks aan de hand was... Pfff... man man man, wat was ik blij dat zowel mijn moeder als schoonmoeder bij me waren!
Wel grappig was dat vrijwel iedere keer als ons meisje zich bewoog en dat apparaat flink herrie maakte (alsof er in een microfoon wordt geblazen), ik het voelde! Ze ligt nog steeds met haar honfdje beneden en met haar gezichtje naar mijn rug toe. De pretecho zaterdag zal dus wel weer in het water lopen.
Zo, dat wilde ik even kwijt...!
Wel grappig was dat vrijwel iedere keer als ons meisje zich bewoog en dat apparaat flink herrie maakte (alsof er in een microfoon wordt geblazen), ik het voelde! Ze ligt nog steeds met haar honfdje beneden en met haar gezichtje naar mijn rug toe. De pretecho zaterdag zal dus wel weer in het water lopen.
Zo, dat wilde ik even kwijt...!