Hoi meis!
Ik herken je kwaaltjes super goed. En ook ik maakte mij zorgen, dacht zelfs, nou dit is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Vol overtuiging naar de huisarts, echo laten maken. Wat schijnt; tijdens die periode blijft het gele lichaampje in je eierstok zitten, dit geeft voeding aan het vruchtje om zich verder te ontwikkelen, welke zich dus heeft ingenesteld in de baarmoeder. Soms kan dat dus krampen geven en steken. Sommige meiden voelen dit dus zitten ( vaak vrouwen die hun lichaam goed aanvoelen/kennen ). Ik voelde dit dus heel goed zitten (bij beide zwangerschappen).
Het zijn soms van die nare steken en soms voel je het wel is in je bovenbeen en inderdaad krampen in je onderrug!
Ook ik had afscheiding, bruin en zelfs paar keer lichte druppeltjes bloed in mijn ondergoed.
Ik heb nu 2 gezonde kindertjes! Was niks aan de hand. Ik begrijp je helemaal hoor. Alles is nieuw en je weet niet wat je allemaal overkomt. Alles wat je voelt is onbekend en je weet natuurlijk niet wat goed en niet goed is.
Om even terug te komen op de klachten wat je echt aan 1 zijde hebt, ik had dat dus ook. Rechts voelde ik alles, en links totaal niks.
Probeer te vertrouwen op je lichaam. Klinkt makkelijk ik weet het.. mocht je nou echt even gerustgesteld willen worden dmv een echo, dan zou je het aan je vk moeten vragen. Maar weet iig dat deze klachten vaker voor komen!
Trouwens helemaal vergeten te zeggen; gefeliciteerd met je zwangerschap!
Xx