paniek!!!!

Hi meiden,

Allereerst bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn moederdagcadeautje.
De afgelopen dagen heb ik niks anders gedaan dan met angst naar het toilet te gaan, bang voor toch een rode veeg. Maar deze was er steeds niet. Sinds gisteren voelde ik me een stuk geruster en begon ik er langzaam op te vertrouwen.. tot vanochtend!
Pijn in mijn buik na het douchen, net alsof ik in de lengte in mijn buik werd uitgerekt: AU!!! Direct m'n vriend geroepen en aangegeven dat dit toch echt niet goed voelde. In mijn bedje gekropen maar daar na 3 uurtjes toch ook weer uitgegaan, en toen bij het plassen: een bruinrode drup, slijm. Ook bij het afvegen, sindsdien ook zeurderige pijn, dan weer wel en dan weer niet. Kortom geen goed gevoel en enorme angst bij ons beiden. Al met het zknhuis gebeld en helaas die kunnen nog niks doen, te vroeg om te kijken. Wist ik eigenlijk ook wel maar toch....   Kan nu niks anders doen dan afwachten of dit misgaat of toch niet.. maar ben echt ontzettend bang. Wil echt niet nog een x een miskraam krijgen maar denk dat het toch die kant op gaat. Bah bah bah bah! Voel me echt enorm kloten, angstig en onzeker. Waarom nu toch??!! Ga maar weer lekker op de bank liggen en een beetje proberen afleiding in de tv te zoeken..
Sorry hoor dat ik jullie hier mee lastig val... maar moet het echt even kwijt.

Scorpy

Lieve Scorpy

Ten eerste : je bent geen zeur.
Ten tweede: Ik snap je angst. Ik kan je alleen maar vertellen dat een drupje bloed niet meteen betekend dat  het fout gaat.
Ik zal ontzettend hard voor je duimen. Nog een miskraam gunt niemand je, ik zeker ook niet (heb daar helaas wel ervaring mee)
Probeer positief te blijven.

Liefs

Lydia

lieve scorpy,

die onzekerheid en angst is echt verschrikkelijk.
zeker als je het allemaal al een x hebt doorstaan.
maar net wat lydia zegt;
blijf positief meid.
het zegt nog niets.
geen enkele zwangerschap is het zelfde..
en het wil bij wat bloedverlies niet gelijk zeggen dat het fout gaat.
ik hoop met je mee dat het goed uitpakt.

groetjes, jana.

Hi meiden,

Dank jullie wel voor jullie reacties.
Het slijmerige bruin bloed is gister toch door gaan zetten naar behoorlijk vloeien gepaard met veel buikpijn.  Tot nu toe alleen vloeien, geen stolsels en ook nog geen vruchzak, vanochtend niet veel pijn meer dus het kan ook alleen een bloeding zijn.. maar gezien de vorige ervaring, weet ik het niet hoor. Vanochtend hebben we na tel. overleg met zknhuis toch bloed laten prikken om te kijken naar HCG waarde. Krijg vanmiddag daar de uitslag van. Als  de waarde niet hoog genoeg is, wellicht meer duidelijkheid of dit nu wel of niet een miskraam gaat worden.  Zit echt behoorlijk in de rats,  blijf nog wel een beetje hoop houden omdat  er geen stolsels komen.... maar goed dat kan ook pas na een paar dagen komen.. dus AAAHHHH ik weet het ook niet meer. Durf ook niet echt  de deur uit, bang als het wel door gaat zetten dat ik alles er onder krijg. Weet nl. dat het dan echt een stortvloed kan zijn.  
Nog 3 uutjes en dan hopenlijk meer duidelijkheid

Liefs Scorpy

Hallo Scorpy,

Jee wat vreselijk spannend.... Ik snap dat je vertrouwen in een goede afloop nu ff helemaal weg is....
Fijn dat je toch naar het ziekenhuis mocht om bloed te laten prikken...
Ik hoop dat je HCG waardes toch nog heel hoog zijn en dat het bij deze bloeding gebleven is.
Meid wat ga ik voor je duimen zeg!!!!!!
Ik hoop voor je dat het goed komt.

Toi toi toi...
Ik kom straks hier wel weer ff kijken of je nieuws hebt....

liefs,
mama Peet

Lieve Scorpy,

Ik kan me goed voorstellen dat je erg bang bent maar blijf positief.
Hier een oppep verhaaltje.
Mijn zusje is nu 3 maanden zwanger. In de eerste week dat ze wist dat ze zwanger was belde ze huilend op ze dacht dat ze ongesteld werd want ze had ook bruin bloedverlies, zelfs een keer een beetje rood bloed.
Mijn moeder heeft haar gezegd heel rustig aan te doen en vooral niet te stressen (snap best dat dat niet lukt) maar bij de echo klopte het hartje.
Het is oud vuil geweest wat eruit kwam en het bloed kwam waarschijnlijk door een bloedvaatje die kapot is gegaan of van het vele afvegen bij het plassen.

Wat ik wil zeggen is ga niet meteen van het ergste uit. Ik zal hard voor je duimen dat het helemaal goed gaat komen.

Dikke kus Sabine

Terug
Bovenaan