Paniekaanvallen

<p>Hoi dames, </p><p>Al voor mijn zwangerschap had ik af en toe last van paniekaanvallen. Eenmaal zwanger is dit behoorlijk gestabiliseerd, en voel ik me mentaal eigenlijk heel goed. In mijn zwangerschap heb ik zo'n 2 a 3x een paniekaanval gehad, die ik allemaal kan herleiden naar spanningen.<br />Echter, nu de bevalling langzamerhand dichterbij komt (ik ben in november uitgerekend) begin ik me (weer) wat zorgen te maken.. <br />Ik ben voornamelijk bang voor wat er na de bevalling gaat gebeuren, omdat de hormonen dan natuurlijk weer enorm opspelen. <br />Ik ben erg benieuwd of andere dames hier ook ervaring mee hebben en hoe dit bij jullie is gegaan :) </p>

Hoi fj. Ik weet eigenlijk na mijn zwangerschappen dat ik ptss heb. Ik had voornamelijk bij de tweede heel veel last van stress e.d. na de bevalling werd dit door de hormonen echt veel meer. Ik heb toen redelijk vaak paniekaanvallen gehad. Als je weet wat je triggers zijn voor een paniekaanval zou je die zoveel mogelijk kunnen vermijden. 

Terug
Bovenaan