<p>Hoi allemaal, mijn zoontje is nu 9 weken oud. Sinds 1,5 week heeft hij bijna iedere dag een “paniekmoment” dit is soms smiddags en soms savonds. Hij heeft dan zijn flesje gehad, netjes geboerd, nog even geknuffeld en lekker zijn bed in. Vervolgens is een poos (circa 30 minuten) stil dus dan verwacht je dat hij slaapt.. en dan vervolgens begint hij ineens heel hard te huilen/krijsen en is hij helemaal in paniek. Hij overstrekt zichzelf dan continu en is niet stil te krijgen. Het is echt heel zielig! Hij word dan helemaal warm en klammig en is echt overstuur. vaak duurt dit ruim een uur voordat we dan eindelijk na heel veel knuffelen/wiegen/zingen etc. hem weer in slaap hebben. (Meestal dan in onze armen) dan leggen we hem voorzichtig in zijn bedje en slaapt hij nog een poos door. Vaak moet ik hem dan op den duur weer wakker maken voor zijn volgende flesje.. de afgelopen 4 dagen heeft hij iedere dag wel zo een paniekmoment gehad en dan gaat bet vervolgens weer een aantal fles/slaapmomenten goed. we kunnen ook geen aanleiding bedenken waarom dit gebeurd, dus vandaar hier mijn verhaal. Zijn er moeders die dit herkennen of misschien goed bedoelde tips/adviezen hebben. Of zou ik toch eens langs de huisarts moeten? We leggen hem ook ruim optijd in zijn bed zodat hij niet overprikkeld zijn bed in gaat, meestal vanaf het moment van wakker worden tot hij weer in zijn bed ligt is max. 45/60 minuten.</p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties. X beccie</p>