Pap 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb een tijdje niets van me laten horen omdat ik wou proberen om zo min mogelijk met 'zwanger worden' bezig wou zijn totdat ik zeker wist dat ik weer van de gynea mocht.
En vanochtend het verlossende woord van hem gekregen! Pap 1 dus ik mag er weer een half jaar gaan proberen om zwanger te worden. Nou dan hoop ik echt wel zwanger te zijn!
Omdat ik bij ons zoontje 'al' in ronde 3 zwanger was en nu dus  6 rondes nog niet heeft hij ook bloed laten prikken of er wel een eisprong is en die is er!!! Dus   we kunnen weer aan de gang!
Iedereen die met mij meegeleefd heeft hartstikke bedankt en ik ga voor jullie duimen!
Veel liefs,
Inge

Geweldig meid! Nou maar duimen dat het gauw lukt.
Ik ga voor je duimen.

Groetjes, Kat

He Ingee,

Da's goed nieuws zeg!! Pap 1 is toch volkomen normaal hé?!
Nou, snel een positieve test!!
Zal voor je duimen!

Liefs Anne

nouw meid, niuewe rondes nieuwe kansen.

ik hoop voor jouw, dat het niet meer lang duurt, en natuurlijk ook voor de rest van de meiden.

groeten nathalie

nou meid super voor je nu maar snel zwanger worden he???? hahah
ik hoop het voor je !! toi toi toi   gr happywoman

he lieve Inge,

Wat een super nieuws zeg heeeel goed om te lezen dat je pap 1 hebt natuurlijk ook en dan ook dat je bloed hebt laten prikken en....dat je er weer een half jaar tegenaan kunt joehoe eindelijk weer eens wat goeds!

heel veel succes deze maand doen we niks omdat ik toch aan het verhuizen ben en er veel moet gebeuren en ook de verflucht etc vinden we wat eng en ik wil ook graag even mijn menstruatie afwachten dus dat zal begin mei wel weer komen, hopelijk en daarna gaan we er weer voor hoor het is af en toe nog wel moeilijk bij een bepaald liedje of als je hoort moederdag dan denk ik wel ff nou dat is voorlopig niet zo voor mij maar verder gaat het wel weer je moet wel he het gaat allemaal door.

Maar misschien dat we dan toch nog samen naar het januari forum kunnen want dat zou toch wel leuk zijn he en al zeg ik het zelf we 'verdienen' dat   best wel ja toch??

goed zo en ga ervoor heel veel succes en ik hoop snel weer iets van je te lezen

xxxx Chili

Meiden, ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik voelde me gewoon een beetje jarig met zulke lieve wensen.

Chili wat ontzettend fijn om weer even wat van je te horen! Heb je ook gezien dat ik voor je apart een berichtje heb achtergelaten?
ps verf op waterbasis kan geen kwaad!

Terug
Bovenaan