Pap; 's ochtends of 's avonds?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wij geven Heather nu 's avonds de papfles, maar die drinkt ze niet meer leeg (vanavond bijvoorbeeld maar 80cc). Wij denken er nu over om haar 's ochtends de papfles te geven.

Wanneer geven jullie de papfles en wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes, KT

hey!!!

Ik gaf s avonds ook de papfles maar na 6mnd word nutrix bambix en das veel dikker dus dat doen we in een bordje dus nu s ochtends! Ik hoop dat je er wat mee kan
x memke

Als ze het niet meer opdrinkt zou ik inderdaad een gewone fles maken voor s'avonds.
Ik zou dan s'morgens een bordje pap geven, met een lepeltje dus (zo leert ze dat ook weer meteen goed van een lepel eten!). Als ze het bordje pap niet zou eten idd gewoon een papfles.

hoi KT.

ik geef ook de papfles s'morgens, hij krijgt nu dan bambix ipv rijstebloem, als ik hem in de laatste fles pap geef, dan zit hij daar erg vol van, met het gevolg dat ie last krijgt van maagzuur, maar als ze volledige bijvoeding krijgen dat ze al vol genoeg zitten om met gewoon een fles melk de nacht vol te maken, maar dat zal ook weer per kindje verschillen. ik geef trouwens niet van een bordje, maar gewoon uit een fles, hij eet voor de rest goed van een lepel, en ik ben s'morgens ook druk om de oudste klaar te maken voor school, dus is ook een beetje gemakzucht,

groetjes susanne

hmmmm zit weer niet zo'n duidelijke zin tussen, maar je snapt 'm wel denk ik he

hoi
ik geef ook sochtends pap door de fles, op bord met lepel lust ze niet en te veel in de fles ook niet
kijk maar zelf wat je kleintje lekkerst vind

ik heb nooit een papfles gegeven savonds of sochtends
ik geef sochtends een bordje pap en dat gaat prima eerst met rijstebloem
daarna half rijstebloem/ bambix en nu helemaal bambix
ik vind het fijn om het met de lepel te geven is goed voor zijn spraakontwikkeling en ik heb gekozen voor sochteds de pap te geven omdat hij dan de enrgie ook nodig heeft

succes ermee

Dean krijgt tussen de middag pap (bambix) van een bordje. We hebben het nooit uit een fles gegeven.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan