pap(bord/fles)????

A

Anoniem

Guest
hallo, hoe doet iedereen dat met een papfles, vanuit het cb moet ik me dochtertje pap gaan geven, wel zei ze dat je beter niet in 1 x een fles pap kan maken omdat haar maagje dat nog niet gewend is, zoveel pap.
maar hoe doe je dat dan, want een klein beetje pap door de fles is prima, maar het gaat niet door de gaatjes heen van de speen, en een papspeen daar is het dan niet dik genoeg voor en komt er veels te veel uit. Uit een bordje dacht ik toen maar, pffff maar dan ben je een uur bezig me een heleboel geknoei!
hoe doen jullie het? en op wat voor tijden geven jullie pap?
groetjes!

Hoi,

waarom probeer je geen 123speen? Dan op stand twee of desnoods op stand drie, als heter maar uit komt.

Je moet je trouwens niets aantrekken van de hoeveelheden die op het pak pap staan hoor. Ik deed er altijd veel meer pap in als ik het in een bordje gaf. Anders was het veel te dun. Gewoon lekker stevige pap ervan maken.

Groetjes van Marloes

Hoi,

Ik doet het afwisselen de ene keer geef ik het uit de fles (lekkere stevige pap, ik doe  210 cc water / 7 scheppen melk / 6 scheppen pap even laten staan en eet smakelijk)
En de andere keer geef ik het uit een bord, meestal niet dezelfde hoeveelheid, maar een klein melkflesje na dat je toch op de 210 cc zit.

Succes,
Achnita

En ik maar netjes max. 3 scheppen proberen maar ik vond het al zo dun voor pap..

Kan het echt geen kwaad om het zo dik te maken? Jullie bedoelen met pap toch de bambix??

gr.Ing

Nee hoor Ing dat kan helemaal geen kwaad. Anders kan je het niet oplepelen. Ik heb het weleens gezegd op het cb en daar deden ze er niet moeilijk over.

groetjes van marloes

Terug
Bovenaan