pap fles

Wie kan mij meer vertellen over de papfles? Als ik het goed heb geven sommige moeders voor de laatste voeding een papfles. Vanaf welke leeftijd geven jullie die en welke pap geven jullie dan? Is dat een hele papfles of ook met nutrilon erbij? Mijn kindje is al vrij dik( nog wel binnen de lijntjes)  is dat een bezwaar ? Hij is 14 weken en krijgt vier voedingen van 220 ml.

Bedankt alvast

Groetjes Anna

Hoi,

Ik ben met 4,5 maand begonnen met twee schepjes Nutrix aan de laatste fles toe te voegen. Je maakt dan gewoon de fles melk klaar zoals je gewoon ook doet en dan twee schepjes Nutrix erbij doen. Dat mag vanaf 4 maanden. Ik heb het gedaan om mijn dochtertje een uurtje langer te laten slapen. Ik heb het niet heel lang gedaan omdat ze een maandje later ook zonder de Nutrix lang genoeg doorsliep.

Als je kindje al goed slaapt en hij heeft niet extras nodig, zou ik het niet doen. Het is bijvoeding en is absoluut niet nodig voor de groei of ontwikkeling van je kindje. Ik heb het puur en alleen gedaan om haar wat beter te laten slapen. Maar bij sommige kinderen werkt dat ook niet.

groetjes,

Desiree

Terug
Bovenaan