Pap hoeveel ??

A

Anoniem

Guest
hallo lieve dames

ik wil mijn zoontje van 8 mnd bambix groeipap gaan geven. Hoe doen jullie dat ?
Geven jullie dat uit een fles of bord ? en hoeveel schepjes pap doen jullie dan als jullie dat uit een 1-2-3 speentje geven ?
en geven jullie dan 2x papfles 's ochtends en 's avonds voor het naar bed gaan ?

gr
danielle

Ik ben begonnen met 100ml pap (100ml opvolgmelk met 4 schepjes bambix en 1 schepje nutrix met vanillesmaak) en na een tijdje ben ik 200 ml pap gaan geven.
Ik geef het in een bordje, als ik het in een fles doe dan maak ik het ietsje dunner.
Savonds geef ik ook nog een rijstebloem fles.
Liefs NElleke

o ja, na die 100ml pap gaf ik natuurlijk de andere 100ml nog als melk in de fles. (eerst 200 ml melk maken, goed warm, de ene helft mengen met de pap en tegen de tijd dat de pap op is was de andere helft lekker om te drinken)

Hoi,

Tessa krijgt 's morgens zo'n 120 ml pap. Ik maak een fles opvolgmelk klaar en giet daarna een beker vol, pap erbij strooien totdat de pap beetje stevig is. Ze drinkt de pap dan uit een beker of beker met een open tuit. De rest van de opvolgmelk krijgt ze dan als "toetje"uit de fles. Mijn hubbie drinkt ook nog iedere ochtend brinta, dus zitten ze samen aan de pap, Papa aan de Brinta en Tessa aan de bambix!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan