Pap in de ochtend

Hallo,

Ik weet het even niet meer. Ik geef elke ochtend aan mijn dreumes een papfles en dat vind ze heerlijk en gaat ook heel goed en gemakkelijk. Nu ze richting de 2 jaar gaat denk ik dat het goed is om op een schaaltje over te gaan (want een fles voor eeuwig kan denk ik niet)

Nu zit werkelijk alles onder, kan ik weer nieuwe kleertjes voor der pakken en die tijd heb ik gewoon niet in de ochtend.

Wat doen jullie?
 
Heb je de pap ook wat dikker gemaakt?

Kan ook ontbijten in de pyjama, natuurlijk.

Je hebt gelijk, de fles voor eeuwig is niet goed voor het gebit.
 
Misschien een slab met mouwen eens proberen? Dan is enkel de broek niet beschermd maar dan kan je ze eventueel even zonder broek op de stoel zetten en na de pap haar broek aandoen. Of ze voldoende aanschuiven aan tafel zodat het niet op haar billen komt, als dat kan
 
En hier wordt inderdaad ook ontbeten in pyjama. Liever ‘s avonds een schone pyjama dan weer een heel nieuwe outfit moeten aandoen in de ochtend, haha
 
Dankjewel voor de reacties.
Ze heeft niet echt een pyjama. Ik heb een dikke slaapzak en slaapt in haar rompertje. Maar ik zou gewoon ook een broek aantrekken en daarna haar kleertjes.
 
Wat wij wel doen is zo'n grote hydrofieldoek als een soort slab om de nek doen. Dan bedek je echt alles. Werkt ook goed voor ijsjes.
 
Mijn dreumes van 1,5 eet al sinds dr verjaardag pap uit een schaaltje met een lepel. Ik denk dat je de pap gewoon iets dikker moet maken en niet wakker moet liggen van knoeien. Dat hoort er nou eenmaal bij. Praktisch dus om niet eerst aan te kleden.
 
Terug
Bovenaan