pap maken op de verpakking staat wat anders wie kan mij helpen?

A

Anoniem

Guest
hallo dames
ik gebruik bambiks appel pap,en bambix fijne granen wat me vraag is op de verpakking staat 7 eetlepels maar wordt niet van die hoeveelheid egale pap maar beetje waterig hoe doen jullie het en erzijn ookpappen met fruit of zo mag je die ook gebruiken er staat altijd wat anderso pde verpakking?hoe doen jullie het graag advies
liefs adama

en zijn er oook nog andere pappen verkrijgbaar dan nl merken?

Ga gewoon eens naar de Turkse winkel en vraag het daar. Kun je allerlei soorten en smaken krijgen!

hoi, ik gebruik ook bambix pap en doe er echt 7 volle eetlepels in het kommetje, goed roeren en even minuutje wachten en dan is de pap wel voldoende dik.

jess

Ik deed het altijd op de gok, net zoveel pap erbij tot ik het dik genoeg vond.

er zijn ook turkse pappen dirksmama die gebruik ik ook sommige kun je met water maken sommige met opvolgmelk die je met water kan   maken daar in zitten wel opvolgmelk die komen van turkije .. sommige zijn van groente pappen fruitpappen enz .

en ik wacht niet misshien daarom dat het echt niet dik wordt

Ik doe het net als Reisa op de gok.  Net zoveel  water/melk erbij doen tot de pap dik genoeg is.
Ik gebruik gewone pap zonder smaakjes.

er ziin ook pappen bij aldi albona heet het maar voor kinderen en volwassen staat er op geen baby mag je die toch gebruiken liefs adama

heyhey

ik persoonlijk zou het bij de pap laten, die je al kent.
ik zou geen pap van de aldi kopen, die niet speciaal voor baby's is.
waarom niet?? een baby van 6 maanden moet je geen "8 granen" pap geven.
dat is nou het goeie van bambix: er staan leeftijden aangegeven
zodat jou kindje krijgt wat goed is voor zijn leeftijd.

ik maak de pap altijd op de gok. als ik hem te waterig vind, doe ik er een schepje bij :D

groetjes, do

Terug
Bovenaan