pap maken

Mijn dochter is bijna acht maanden en krijgt sinds kort pap. Maar als ik de hoeveelheid van het pak nutrix aanhoud (180cc melk + 7/8 schepjes) dan is dat heel erg waterig. Voordat ik het lepeltje bij haar mond heb is de helft er al vanaf gelopen.

Ik heb ook al geprobeert met twee liga's maar ook dan blijft hij waterig. Doe ik minder melk dan wil ze erna de rest uit het flesje niet meer drinken. Dus krijgt ze dus te weinig 's middags.
 
Ik heb een dochtertje van 7 maanden en die krijgt ook sinds een paar weken pap. Ik geef haar de pap vanwege dat geklieder gewoon in een fles. Gaat veel sneller en alles gaat op! Je moet het gat van de speen wel iets groter maken, maar dan gaat het echt prima!
Op het consultatiebureau zeggen ze wel dat je het beter van een lepeltje kan geven, maar als het niet gaat dan gaat het niet. Toch? Je moet het jezelf niet moeilijker maken dan nodig is. En mijn dochtertje krijgt haar fruithap en warme maaltijd wel met een lepeltje, dus dat leert ze ook wel.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt...

Succes en geniet van je kleine meisje!
 
Hoi,

Ik zou eens Bambix vanaf 7 maanden proberen. Dat wordt veel dikker van Nutrix. Bij Nutrix is het ook nog zo dat het door speeksel verdunt, dus elke keer als je lepel terug in het bordje doet wordt het weer wat dunner met het gevolg dat je op het laatst alleen nog maar water hebt....

Groetjes Patricia
 
Terug
Bovenaan