Pap met een lepeltje

Hoi hoi,

Inmiddels is Fenna 7 maanden en geven we haar 's morgens pap. Uit de fles ging dit helemaal goed. We zijn al even bezig om dit nu met een lepeltje te geven. Als ze een beetje goed eet, krijg ik een bordje met 60 cc water er in en de rest krijgt ze dan een gewone fles (als ze bijv. onwijs verkouden is, gaat alles in de fles). Ik merk dat de pap snel afkoelt. Verder eet ze wel een fruithap en groentehap al met een lepel. Hoe doen jullie dat met pap en wat eten jullie kleintjes al?

Groetjes, Esther

Ha Esther,

Tygo krijgt s`ochtends zijn pap in een fles. Dan om half 1 na z`n boterham een klein bordje pap 90cc met de lepel.
Verder eet hij dan alleen nog fruit, warme maaltijd en toetje, uiteraard allemaal van de lepel!

Hij is nu bijna 8 maanden.

Groetjes Marieke

hallo Esther,

Zoë is nu 8 1/2 en krijgt geen pap meer.
daar was ze klaar mee.
ze begint s'morgens met een boterham een een beetje melk op soya basis dan om half 1 weer een boterham en een beetje melk gewoon uit een bekertje
dan om 15.00 een fruithapje
om 17.45 avondeten en een toetje en om 19.30 de fles van 180 cc en dan naar bed.

groetjes

Hier omgedraaide wereld, Stan wilt juist pap van een lepeltje in plaats van papfles. Met geluk krijg ik 2 flessen (gewone) naar binnen per dag, maar meestal is dat maar 1,5 ongeveerd. De rest wilt hij pap.....

succes, en dat komt vanzel wel goed. Veel oefenen en blijven aanbieden

liefs

Hoi,

Hier een jongedame die de fles meer en meer laat staan: Julia eet s morgens een bordje pap met 150 ml melk. Overdag krijgt ze nog maar een fles melk van 150 ml en 's avonds ook nog weer pap uit een bordje. Voor de rest thee, water en diksap of vruchtensap zonder toegevoegde sukers!

gr Gitte

Terug
Bovenaan