pap of brood

hallo, mijn zoontje krijgt nog steeds sochtends 180 pap, hij vind dit nog steeds erg lekker, krijgen er meer kindjes pap of zijn jullie al over gegaan op een boterham met melk.
hij krijgt smiddags ook een boterham (soms nog een stuk eierkoek of krentebol erbij) met 150 melk en om 19uur als laatste ook nog een tuitbeker met 150 melk. dat vind ie nog steeds heerlijk voor het naar bed gaan.
dus in totaal 480 melk, hij is niet dik , ook niet mager, dus kan het wel hebben.Ben benieuwd naar jullie reactie, want ik vroeg me gewoon af of ie dan niet te veel melk krijgt.Groetjes Daan.x

Hallo,

Grappig hoe verschillend het bij iedereen kan zijn. Stijn is nu 19,5 maand en eet al maanden geen pap meer, ik geloof dat we rond zijn verjaardag gestopt zijn.

Hij krijgt 's ochtends 1 a 2 broodjes met een beker gewone melk
rond een uur of 10.00 fruit met beker thee
bij de lunch 1 a 2 broodjes met een beker gewone melk, vaak ook nog wat fruit
Rond een uur of 3 limonade met een koekje/ cracker of rozijntjes, soms ook weer fruit
het avondeten eet hij met de pot mee, aansluitend een toetje altijd beker gewone melk erbij.

Maar volgens mij kan het geen kwaad als je nog pap geeft toch, zolang hij niet te dik is, volgens mij geen probleem; Leg het anders eens voor op het bureau.

Carina

Terug
Bovenaan