pap op... en nu?

A

Anoniem

Guest
Mijn man maakt altijd Lukas zijn papfles klaar en zegt vanmorgen doodleuk: zijn pap is op? En nu?

Nou zijn moeders gelukkig nooit voor een gat te vangen en ik had nog een pap volwassenbrinta staan. Ik denk dat kan hij vast wel hebben want hij eet tenslote ook brood enzo. Nou meneertje heeft totaal geeen verschil gemerkt. Ik vraag me ook af of er wel verschil in zit? Weet iemand dat?

Annemieke

Hoi ,

Ik weet ook niet wat het erschil is hoor.
Nikita krijgt iedere moren brinta en ze heeft nergens last van.
Vanaf morgen krijgt ze brood.
Of ze nu tussen de middag 1,5 boterham krijgt of in de ochtend 1 en tussen de middag 1.
Groetjes Jessica

Volgens mij staat op het voedingsschema van het CB dat ze tot 1 jaar geen Brinta etc. mogen. Dit in verband met gluten (geen idee wat dat zijn, maar het zal wel moeilijker te verteren zijn voor die kleintjes denk ik). Ach, voor een keertje kan het vast geen kwaad!

Gluten mogen de kindjes al vanaf 7 maanden. Maar volgens mij zit het in de 'volkoren'-factor. Ze mogen tot 1 jaar ook geen volkoren brood. ('mogen'? wie is hier de baas?).
Dus ik denk dat het daarmee te maken heeft.
Liefs Nelleke

Ja, ik heb het nog even nagekeken op het schema, het zit 'm inderdaad in het volkoren-verhaal. Weet je dan ook waarom dit niet goed zou zijn?

Terug
Bovenaan