Pap speen bibi of dodi

Hoi,

Wie heeft er ervaring met de pap speen van bibi of dodi?
Mijn dochter krijgt 230cc voeding met 4 schepjes rijstebloem, ik geef dit in een avent fles met de 123 speen.
Nu heeft mijn dochter er erg veel moeite mee om de pap uit de fles te krijgen.

Ik vraag me nu af of iemand misschien ervaring heeft met de flessen en pap spenen van bibi of dodi.

Ik heb vandaag de pap speen en een fles van prenatal geprobeerd, maar deze speen/fles ontlucht niet/niet goed.

Mijn dochter is natuurlijk de fles en speen van avent gewend, en die ontluchten wel goed.

Groetjes,
Marjolein

Hoi

Ik gebruik de sml speen van bibi en de 123 speen van diftrax. Bij de bibi speen krijgt hij de pap er zo uit. Bij de diftrax speen moet hij meer moeite doen. Maar dit moet hij bij de diftrax met melk ook vind ik.
Hoe dik maak je de pap? Daar kan het natuurlijk ook aan liggen. ik doe op 230 cc klare melk 4/5 schepjes.

Groetjes Sandra

Wij gaven de pap (en melk) in een difrax brede speen-fles. De 3 standenspeen daarvan vond onze zoon prima en prettig.
Je kan natuurlijk altijd met een scherp mesje de opening iets groter maken.
Succes!

Ik zou dan geen DODI nemen, want die zijn juist wat kleiner van opening volgens mij (hebben wij, ze drinkt gewone melk op standje 1 van de 1-2-3 speen voor +4 maanden en is net 3,5 maand)

Terug
Bovenaan