Pap speen

<p>Ik ben aan het stoeien met de pap speen joh! Omdat mijn zoon een moeilijke drinker is heb ik in de afgelopen 6 maanden de: Dr Brown fles, Philips fles, difrax fles en nuk fles in huis. Nu vond meneer rijstebloem helemaal niets dus zijn we sinds 2 daagjes over op fijne granen van bambix, alleen ik in geen geschikte speen vinden! De pap speen van de Philips dat gat is echt mega dat gaat veel te snel, speen 3 van dr Brown is te klein, 3 standen speen van difrax kan ik niet mee overweg. M speen van nuk ook te klein. ? iemand tip voor een goede pap speen? Van een bordje lukt ook wel maar na een paar happen gaat zijn focus niet meer uit naar het bord maar naar alles er om heen. </p>

hier de papspeen (y) van philips avent. Gaat idd behoorlijk snel zoals je zegt, maar ik maak de pap gewoon wat dikker en dan gaat het wel. Dochter is 7.5 maand oud. 
Bij mijn oudste dochter ook behoorlijk getobt met spenen. De perfecte speen bestaat geloof ik niet. Heb ook wel eens een gat in een speen geknipt maar dat was ook geen succes.
Uiteindelijk vind ik de papspeen die ik nu gebruik toch het beste, maar dan maak ik de pap dus wel wat dikker!

hier de papspeen (y) van philips avent. Gaat idd behoorlijk snel zoals je zegt, maar ik maak de pap gewoon wat dikker en dan gaat het wel. Dochter is 7.5 maand oud. 
Bij mijn oudste dochter ook behoorlijk getobt met spenen. De perfecte speen bestaat geloof ik niet. Heb ook wel eens een gat in een speen geknipt maar dat was ook geen succes.
Uiteindelijk vind ik de papspeen die ik nu gebruik toch het beste, maar dan maak ik de pap dus wel wat dikker!

Een 3-speen of 4-speen werkt niet. Dan zitten er dus 3 of 4 gaatjes in en daar passen de vezels van de pap niet doorheen. Al zitten er 6 gaatjes in, dan past het nog niet. Je moet echt een speen hebben met 1 groter gat!

Drama he! Ik heb maar gewoon een naald gepakt en het gat groter gemaakt totdat er de juiste hoeveelheid uit kwam. Nu drinkt ze heel tevreden de papfles haha! 

Ik gebruik de 3 standen speen van philips avent. Begin met 1 en draai dan gewoon de fles naar 2 en of 3. Gaat prima. Soms even in de speen knijpen en mn zoontje drinkt weer door hij is nu volgende week 7maanden. Je kan anders ook gaan proberen het uit een bordje met lepel te gaan geven. Nadeel  ervan vind ik wel dat het door speeksel vaak wel wat sneller te dun wordt.

Terug
Bovenaan