pap van bv

Ik geef flesvoeding maar in jou geval zou ik het lekker maken van de afgekolvde melk.
Fv is veel zwaarder dan bv en als je er dan ook pap bij doet garm dan heeft het manneke een baksteen op zijn buikje.....
Zou ik pers doen hoor.....

liefs louise

Jochem krijgt totaal 210 in zijn pap fles dus ik maakt 210 + 7 schep aan dan haal ik eraf tot 210 en dan de pap erbij.
En wat ik later bedacht het is zo sonde joh je moet een heel pak fv kopen en dat alleen voor een pap fles je bv gaat zo goed......

Florian wil eigenlijk geen pap. Daarom heb ik een pak avondpapje gekocht (zit al melk in, alleen water toevoegen)
Als hij dit drinkt ga ik kolven voor de pap, maar nu vind ik dat nog zonde van de tijd. de helft gaat door de gootsteen.
Gebruik dan trouwens de pap van biobim. Dat bindt beter met borstvoeding.

Micah krijgt 1 keer per dag een papfles, deze maak ik met flesvoeding. Daarnaast krijgt hij nog 3 keer BV.
Ik heb zelf voor flesvoeding gekozen omdat kolven voor mij een drama is. Ik heb het wel rustig opgebouwd, dus eerst een beetje flesvoeding zonder pap en toen geleidelijk aan steeds iets meer en uiteindelijk een beetje rijstebloem erbij. En ik vind het ook wel een prettig idee, dat mocht ik een keer niet op tijd thuis zijn of er is iets, dat mijn man hem nu ook kan geven. Ik heb het bij mijn oudste dochter ook zo gedaan, bij m'n andere dochter ook geprobeerd, maar die wilde geen pap, geen fles, alleen maar BV.

Ethan vind pap niet veel aan smorgens heeft hij zo iets van doe mij maar gewoon de borst ik wil het nog wel eens doen via de fles en doe dan gewoon 200cc en dan rijstenbloem met vanille smaak andera hoefd hij het niet en heb berekend dat met de verpakking van mij is het 1gram op 6cc

Terug
Bovenaan