pap

we zijn bezig om de laatste voeding van onze dochter nu 6 maanden af te bouwen/laten vervallen. Bij het consultatiebureau werd geadviseerd om de "laatste"(1930) fles als pap van een bordje te geven. Dus vanavond geprobeerd, maar ze weigert om zo de pap te eten. Normaal eet ze haar warme eten wel gewoon van het bordje. Ik heb de pap maar in de fles gedaan en toen heeft ze het wel leeggedronken.
Heeft iemand nog tips hoe ze toch van het bordje gaat eten

corina
 
Ik heb geen tips voor je, want eigenlijk snap ik ook niet waarom het van een bordje moet? Haar groentehap (als ze die al krijgt) krijgt ze toch ook al(redelijk vlak voor de pap) van een lepel? Wordt wel erg vermoeiend voor zo'n kind lijkt me. Ikzelf ga ook binnenkort de laatste voeding eruit "gooien". Maar ik denk dat ik de tijd steeds meer vervroeg ipv in een keer ermee te stoppen.Succes, hoop van je te horen hoe het gaat.Marieke (als je t leuk vindt: mvanaken@solcon.nl
 
Ik ben wel benieuwd. Mijn dochter krijg alleen smorgens nog een papfles en heb ook wel es geprobeert het uit een bord te geven. Nou vergeet het maar, ze wil het alleen uit de fles. Ik kijk wel of je nog reacties krijgt. Misschien heb ik daar ook nog wat aan.

 
de mijne heeft het juist andersom die wil absoluut geeb pap uit de fles vind dat erg lastig omdat ze eigelijk helemaal niks wil, maar ik blijf maar dwingen omdaT IK bang ben dat ze midden in de nacht gaat komen ze is overigens 8 maanden en het zit er dik in dat ze al; haar 3 flessen niet meer wil maar weet ook niet goed wat ik er mee aan moet.
 
Mijn dochtertje wil ook absoluut geen pap van een bordje. Ze vindt het nog heerlijk om uit een flesje te drinken, lekker ontspannen op schoot.
Ik begrijp ook niet waarom ze adviseren de laatste voeding van een bord te geven. Je kleintje wil dan toch gewoon nog even lekker bij je liggen en drinken?
Fely is nu al 13 maanden en ze krijgt al een half jaar haar laatste fles om 19.30 uur (met 2 scheppen Nutrix nog steeds). Ze vindt het nog steeds heerlijk en doezelt dan lekker een beetje op mijn schoot. Daarna gaat ze lekker naar bed en slaapt dan als een roos.

Succes ,
Patricia
 
Terug
Bovenaan