pap

hallo,

ik wil overstappen van de nutrix naar bambix groeiontbijt! nu heb ik ontdekt dat dit niet goed gaat in de fles, verstopt nml. vanmorgen geprobeerd pap te maken in een bordje, was niet echt een succes. kan het zijn dat ik te vroeg overstap op een bordje pap? ze eet ook al brood en groente.
of zou het wennen zijn?
hoor graag hoe dat bij jullie ging?
mijn dochter is net 8 mnd.

groetjes
 
nee hoor niet te snel. als je het in een fles met een 1,2,3 speen doet of met een s,m,l speen? het kan inderdaad even wennen zijn pap van een lepeltje.(is toch weer anders dan groente) of maak de pap wat dunner.
succes!
 
Mijn zoontje van nu 8,5 mnd heeft vanaf het begin pap van een lepeltje gegeten. Nutrix was geen probleem, maar Bambix weigert hij. Smaakt blijkbaar toch anders. Ik laat het nu maar even zo. Je zou nog kunnen proberen om de bambix iets minder dik te maken voor in de fles. Maar vanaf een lepeltje is beter. Probeer anders ook eens om een beetje fruit erdoor te doen. Dan eet ze het misschien wel van een lepel. Succes. Ingrid
 
Mijn dochtertje van 7 maand eet ook haar pap met een lepeltje,al zeker een maand,gewoon blijven oefenen denk ik,ze wil nu zelfs bijna niet meer uit een fles drinken
 
Toevallig heb ik van de week hetzelfde probleem gehad. Zelfs met standje 3 van de drie-standen speen lukte het niet! Oplossing; het gat van de speen gewoon wat groter maken! Werkt uitstekend!
 
Terug
Bovenaan