pap

Mijn zoontje wil s'morgens bijna niet drinken, en nu wilde ik hem een beetje pap geven.
Maar geef ik dan een beetje pap en dan melk of eerst een beetje melk en dan nog wat pap.
Ik wil zijn fles dan verdelen.
Hij is 6 maanden en krijgt 3 flessen.

 
Hoi, je kan het beste 1 fles vervangen door pap. Je begint met nutrix en met 7 maanden kan je overgaan op bambix. Je kan zelf kiezen wanneer je de pap wilt geven, maar veel mensen doen het s'ochtends (of als ze moeite hebben met de nacht doorslapen s'avonds). Je kan het door zijn fles doen of met een lepeltje geven. Op de verpakking staat hoeveel je precies moet geven.... Succes ermee....
 
Je kan van de melk die je s'morgens geeft pap maken. Ik doe het, als het het als mijn zoontje heel vroeg wakker is, in de fles geven (in bed in de hoop dat hij dan verder slaapt) en als het een normale tijd is dan doe ik het van een bordje. En inderdaad kun je nu met nutrix beginnen.
Groetjes Renate
 
Hi,

het is fijner om eerst de helft bijvoorbeeld 100 pap en dan 100 melk te geven. Op het laatst weigeren ze de fles en dan weet je dat je meer pap kan gaan geven.

Succes.

Groetjes
Miranda
 
Hoi Pap,

Ik geef mijn zoon pap uit de fles 's-morgens en dan doe ik 7 scheppen opvolgmelk en 1 eetlepel nutrix rijstebloem vanille en 2 eetlepels bambix en dat eet hij goed. Hij lust de pap niet als ik hem dikker maak en dan met een lepel geef dus doe ik het gewoon zo. Succes
 
Terug
Bovenaan