pap???

Hoi, heb ergens deze vraag ook al eens geplaatst, maar weet niet meer waar, maar hier komt ze nog eens: wat bedoelen jullie met pap? is dat gewone melk met rijstebloem in of hoe moet ik dat zien?

grtjs, Bea
 
Met pap wordt bedoeld poedermelk met nutrix(rijstebloem) of bambix(voor de allerkleinste). Ik heb het altijd met poedermelk gedaan, maar ben nu overgestapt op gewone halfvolle melk, omdat Charlotte alleen nog melk krijgt door de pap.

gr Linda
 
Hoi,

Nutrix is rijstebloem, voor kindjes vanaf 4 maanden (kun je het door de fles doen of via een lepeltje geven). Echte pap is het mijns inziens niet (weinig voedingswaarde), maar maakt de melk wel wat voller en sommige kindjes slapen dan wat meer door.

Bambix is pap voor kindjes vanaf 7 maanden en heeft wel voedingswaarde. Een bord pap vervangt een boterham en fles.

groetjes,
Judith




 
Hoi Beke,

Ik bedoel inderdaad ook met een papflesje, dat er in de flesvoeding rijstebloem zit. Ik geef mijn dochtertje 'savonds een "papflesje". Ze vind het heerlijk. Ik doe dan 180cc water  en 6 schepjes poeder, en daarbij 3 eetlepels rijstebloem met vanillesmaak. Ze vind het geweldig en ze slaapt er heerlijk op.

Groetjes van Elly
 
Terug
Bovenaan