Pap

Hallo,

Ik heb even een vraag over pap. Mijn dochter van 8 maanden krijgt 's morgens nutrilon met een paar scheppen nutrix in de fles. Nu vraag ik me af of ze inmiddels niet toe is een ander soort pap?
Welk soort pap geven jullie en vanaf welke leeftijd krijgt je kindje dat?

Groetjes Martine

Hoi,

mijn dochter van 7 maanden krijgt Nutrix melkpap, hoef je alleen water bij te doen, is vanaf 6 maanden. (Ze krijgt het pas een week, daarvoor alleen  melk)
Wel belangrijk is (schijnt het...) om de pap zo snel mogelijk van een lepel te geven ipv in een fles. Dan leren ze sneller van een lepel te eten.

Hallo,

Ons zoontje van 10 maanden krijgt ook Bambix vanaf 8 maanden. We hebben de pap van begin af aan vanaf een lepeltje gegeven (vanaf 7 maanden ongeveer gaven we Bambix vanaf 6 maanden ook in een bordje). Dus nooit in een fles. Hij vindt dat prima.

Hij krijgt de pap overigens alleen 's avonds laat. Meestal wordt hij om een uur of 23:00 uur wakker, dan krijgt hij pap. Hij eet een heel bord op. Hier slaapt hij heerlijk op. Hij heeft dan 's avonds ook gewoon nog een groot bord avond eten op en nog de borst (hij krijgt 's ochtends en 's avonds nog de borst).

Groeten, Sara

Terug
Bovenaan