pap

Hoi allemaal,

Mijn dochter is nu 6 maanden en ik heb van het cb advies gekregen om 's middags een bordje pap te geven ipv een fles ter voorbereiding op het eten van brood.
Nou heb ik het vermoeden dat ze van rijstebloempap hardere ontlasting krijgt.
Is er iemand die ervaring heeft met pap van granen? En kan ik dat geven vanaf 6 maanden?

Groetjes
 
hoi hoi.

ik zit met hetzelfde probleem een beetje.. Mijn kleine man is ook 6 maanden en vindt het reuze interessant om van een lepel te eten en wil niet meer de fles..
Gelukkig wel de pap van een bordje en ik gebruik daar buikjespap met pruimen voor.. Is goed voor de ontlasting. Het helpt hem goed..
Dus het is een kwestie van proberen..

succes ermee.
 
Ja hoor!
Hier werd er ook beter gereageerd op pap van granen.
Er is een variant zowieso van Bambix vanaf 6 maanden dat ging hier prima!
Friso heeft er ook 1 (stap 2 geloof ik) en misschien zijn er nog wel meer..

Volgens mij kan het geen kwaad ivm allergieën, mocht je twijfelden neem dan even contact op met het CB of de voedingslijn van het merk pap dat je wilt aanschaffen.

Veel succes!
En houd je camera bij de hand, altijd leuk!!

Groetjes Saskia
 
Je kan inderdaad vanaf 6 maanden gewoon bambix 6 maanden geven..... hier kregen ze in het begin ook verstopping van de rijstebloem, maar nu (13 mnd) krijgen ze die 's nachts door de fles zonder problemen.....
 
mijn kleine meid is gewoon vanaf 6 mnd met een broodkorstje begonnen, pap lijkt toch helemaal niet op een boterham of ben ik nou gek!
gewoon sabbelen op een korstje, alleen niet schrikken als ze gaan kokhalzen als er daadwerkelijk ook een stukje naar binnen gaat, dit is normaal.
ze is nu 9,5 mnd en zit nu pas op de pap om de nacht ( 22.30-7.00) te kunnen halen.
succes!
gr miranda
 
Terug
Bovenaan