pap

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik wil bambix-pap gaan geven aan mijn zoontje
maar hoe doen jullie dat ???
geven jullie pap  in de ochtend of de avond fles ???
heb vanochtend geprobeerd om uit het bordje te geven maar was te dun
en geven jullie dan 2x pap ?? want ik doe nu ook    rijstebloem door laatste avond fles en mag ik dat vervangen door bambix groeipap ???

gr
danielle

Thomas krijgt geen pap meer. Ook in overleg met hetCB overigens... Hij gaat er net van kokken als van mijn verse eten zeg maar! En om te voorkomen dat we een eeuwige strijd gaan voeren aan tafel om het eten heb ik het gestaakt! En bij het CB waren ze het er zowaar helemaal mee eens! Ik mag hem nu gewoon 's morgens zijn normale fles geven tot ie straks een boterham lust met een bekertje melk. Zal niet zo gek lang meer duren denk ik! Voor ons is het belangrijkste dat het eten aan tafel gezellig moet zijn en ik wil niet dat het eten aan tafel gaat associeren met een papfles waar ie van gaat kokken, hahah!

-X- Marieke

Merel krijgt iedere ochtend een fles met pap (bambix)
De avond fles kreeg ze eerst met nutrix, maar dat doen we nu niet meer. Dus krijgt ze gewoon melk.

Ze zeggen dat het het beste is als je pap geeft met een lepeltje voor de ontwikkeling van het mondje (spraak). Maar ik ga echt niet smorgens om 7 uur beneden zitten met een bordje pap.Vind het wel gezellig zo lekker in bed papfles geven.
Daarnaast krijgt merel gewoon brood smiddags met melk en avondeten eet ze wel met lepel.

Hoihoi,
Onze dochter Froukje van 8mnd krijgt ook pap, maar ook uit de fles. Ik weet dat het beter zou zijn van een lepel, maar ze krijgt haar fruitpap en groentepap ook al met lepel en dat doet ze al heel erg goed. En inderdaad 's ochtends vroeg is het wel gezellig en makkelijk met de fles. Froukje krijgt 's ochtends een fles pap, 's avonds krijgt ze 2 boterhammen (Hier in B zijn het wel van die dunnetjes) en daarna als laatste nog een keertje pap. Maar die boterhammen dat vult niet genoeg want daarna lust ze nog steeds een hele fles pap... Moet nog even uitvogelen wat ik moet geven. Zowieso, want volgens mij lust ze 's ochtends nog wel meer... Ze krijgt tegen 7.30 een fles pap van totaal 280cc, tegen 11u warm eten 250gr (maar mag ook wel 300 zijn geloof ik...) (Beetje ander schema als in NL waarschijnlijk, maar ja hier eten ze vaak 's middags warm). Zit er een limiet aan aan de hoevelheid eten (als ze maar niet te dik worden)???
Groetjes, Esther.

Kian geef ik sochtends 100ml  bambix en 100ml melk (meer krijg ik er met een lepel niet in, dan is ie het zat). Heb het gister met een fles geprobeerd, 200ml ging bijna helemaal op. Wat zou belangrijker zijn.. dat lepeltje of de 200ml pap?
Savonds krijgt ie ook een flinke fles rijstebloem (lekker dik) 250/270 ml.
Liefs nelleke

Nino krijgt bij mij 's ochtends van 200 ml opvolgmelk, pap in een bordje  . Moet er wel bij zeggen dat ik niet werk en er uit moet om mijn oudste naar school te brengen dus ikheb er de tijd voor.....

hoi ik heb ook een topic geopend over pap.
ik wil het zelf graag s,morgens gaan geven.gewoon in de fles want ze eet de fruithap en groente perfect met de lepel enne ze mag nog best een lekkere fles.
s,avonds doe ik dan ook nog gewoon rijstebloem in een flinke fles van 220 cc,daar slaapt ze heerlijk op.
succes groetjes piewie

Hoi,

Ik geef Isa 's ochtends pap uit een bordje met een lepel (180 cc water, 6 scheppen melkpoeder en 7 grote scheppen Bambix (ik hou van een dikkere pap, anders valt de helft weer van de lepel!). Op de dagen dat ze naar het kdv gaat (woe en vrij) krijgt ze het uit een fles (Difrax met large speen, 5 scheppen Bambix ipv 7), omdat we dan vroeg op moeten en we geen tijd hebben om lang te zitten.

's Avonds krijgt Isa in haar flesje van 150 cc water en 5 scheppen melkpoeder nog 2 schepjes Nutrix.

Gaat altijd prima dus voorlopig doen we het zo.

Grtz. Poppetje71

Terug
Bovenaan