pap!

A

Anoniem

Guest
hallo! ons eigenwijze dochtertje wil geen pap uit de fles, alleen melk mag eruit komen, helemaal niet erg zou je denken, dan maar met een lepel, maar tja ....... dat duurt zo lang. ik wil het eigenlijk rond 11.00 geven, daarna gaat ze vaak naar bed, en ze vind de fles eigenlijk veel lekkerder om dan te hebben.
's ochtends vroeg heb ik er al helemaal geen tijd voor, en 's middags krijgt ze brood,
hebben jullie tips? want moeten ze echt pap of is het niet erg als ze het niet krijgt of soms?
groetjes!

Hoi hoi
Vera wil ook geen pap, niet uit de fles en met de lepel ook liever niet. eet ze toch niet alles op. Ik geef haar nu 's ochtends gewoon melk (180, 6)  en daarna samen met mij een (1/2) boterham.
Madam vindt het goed en ik dus ook. 's middags na het brood eten een fles melk (180,6) en dan heeft ze weer genoeg gehad. Ik weet dat ze eigenlijk na het eten 150 mag, maar ik vind het goed zo. ze is tevreden, zit goed in de curve, dus..... doe het lekker zoals ik denk dat goed is.

wel lastig he? als ze iets niet willen eten? ik zou gewoon zeggen doe wat je zelf denkt dat goed is.
Succes ermee

Hallo,

Ik geef nu een tijdje sochtends pap. Heb er dan ook wel de tijd voor, want ik ben de gehele dag lekker thuis bij onze zoon.

In het begin had ik zoiets van Bah wat duurt dit lang moet dit elke dag!

Maar nu ik even heb volgehouden is mijn ervaring dat het nu zomaar op is. Ik geef trouwens 150cc + 6 scheppen bambix dan is het tenminste iets steviger dat het op de lepel blijft zitten.

Groetjes

Diarich

Terug
Bovenaan