pap

hoi hoi

zijn jullie al begonnen met papfles?
ik heb van de week voor het eerst 1 schepje erin gedaan bij de ochtendfles omdat ze s`avonds al super lang slaapt is dat niet nodig.
maar het lijkt een beetje alsof ze beter drink (minder knoeit en zo en rustiger drinkt met de rijstbloem erbij)
hebben jullie hiermee ervaring?

hoeveel papfles geven jullie en wanneer op de dag?
gr.

Hoi,

Ik geef al langere tijd een papfles. Ik geef hem 's avonds rond half 8 zodat ik zeker weet dat ze een flinke bodem heeft voor de nacht.
Ik heb er geen ervaring mee dat ze rustiger drinkt, ze drinkt altijd al snel maar wel rustig. Kan me voorstellen dat ze een papfles wel wat rustiger drinken omdat ze dan harder moeten werken om er iets uit te krijgen.

Groetjes

Lasse krijgt ook al anderhalve maand een papfles...
Hij krijgt hem 's avonds om 20:00 voor het slapen gaan...hij krijgt dan 230+3 schepjes pap....

Lasse drinkt sowieso rustig...af en toe iets te rustig naar mijn zin hahaha....

Maar vanavond leek hij er niet genoeg aan te hebben, hij krijgt 4 flessen per dag (waarvan 1 pap) en fruit...denk dat we hem zondag ook groente proberen te geven...

Liefs Randy

hoi,
bij mij krijgt ze om 19.00 / 19.30 fles met 1 schepjes pap.
als ze nu in de nacht komt krijgt ze 120cc met een schepje pap.
anders komt ze elke 4 uur.
het is nu lekker feest !!!
nu fruit en vanavond bloemkool gegeven nou ze begon te gillen.
gr marjan

hoi

hier nog geen papfles, ze krijgt om 23 uur forte voor een extra goede bodem en als dat pak leeg is stap ik over op pap.
ze krijgt wel fruit, maar een klein beetje en happen gaat al steeds beter

haar darmen zijn gevoelig dus we doen het lekker rustig aan

pap maakt de melk dikker dus dan knoeit het minder snel den k ik

groetjes sabine

Hoihoi!

Jurre krijgt nu al een aantal weken een papfles. Zo rond 19.00 uur. Daarna naar bed en daar doet hij het de hele nacht mee... Jurre krijgt dus 4 flessen van 230 cc waarvan 1 een papfles. Met ongeveer 3 eetlepels rijstebloem. Overdag geef ik hem af en toe ongeveer een half potje fruit of een halve gepureerde banaan. Ik laat hem er een beetje langzaam aan wennen. Vanavond ga ik eens warme worteltjes proberen...

Groetjes,
Marientje

Terug
Bovenaan