pap

Hey meiden,

Hier weer ff een berichtje van mij, het gaat echt super goed hier en ook met ons oooh zo lieve beertje...
Toch heb ik Ff jullie "mening"/meedenken nodig.......

Ik heb het idee dat ons ventje niet zo van de pap is.....
Sinds een paar weken 'krijgt tie de pap 's morgens maar laat geregeld wat staat en dan geen bodempje maar zoals vanmorgen(100cc ongeveer)
Pap van een lepel gaat het niet worden (denk ik) want hij heeft wel ff die zuigbehoefte.....
Nu probeer ik het morgen nog een keer als ie dan weer wat laat staan dacht ik dan geef ik hem melk in bed en dan maar gewoon een boterham met thee ofzo.....
Hoe zouden jullie dat doen.....
Hebben ze die voedingsstoffen ook erg nodig die in de pap zit?
Onze floortje heeft tot haar 3 jaar heerlijk pap gedronken dus dit is nieuw......

liefs louise

ik moet je zeggen ethan krijgt helemaal geen pap hij vind het niet lekker en daarnaast krijgt hij er enorme krampjes van

ethan krijgt alleen fruit groente en toetje voor de rest borstvoeding en af en toe eens een flesje lauwe thee/water en rijstenwafel

Je zou gewoon even geen pap geven en evt vnaf 1jaar (dan is die zuigbehoefte wel weg) opnieuw pap proberen.
Of je geeft het uit een antilek beker, maar dan zonder het antilek gedeelte, dan moeten ze toch enigzins zuigen, maar kost het minder moeite als uit een fles en geeft minder knoeiboel als een beker (pap vind ik rommel als het geknoeid word ;-p)
Je zou ook de helft kunnen geven van een lepel (dan is hij dus toch dikker, de hoeveelheid pap blijft dus gelijk) en de andere helft melk uit een flesje geven!
In principe staat pap gelijk aan een boterham met melk, dus je zou het gewoon kunnen vervangen dat is geen probleem!
De oudste hier houd ook niet van pap, terwijl de andere 2 het nog elke ochtend drinken.
Succes ermee

pascal krijgt de pap alleen in de laatste fles. maar dan wel zo weinig dat het gewoon door de m speen past. dikker dan dat hoeft hij het niet.
ik doe het niet zo zeer voor de voedingsstoffen, maar zodat hij met een lekker gevuld buikje kan gaan slapen.

Terug
Bovenaan